Het lijkt me erg leuk als BSM een eigen youtubekanaal zou onderhouden.
Met bv:
- Reviews van o.a Nox
- Nieuws
- Previews
- alles over evenementen
- speldemonstraties van uitgevers
- demos door verenigingen
Is hier wel eens over nagedacht?
Het is een kwestie van delegeren aan leden van BSM die goed gemotiveerd zijn. Bij goed delegeren zorgt dit voor veel content en lage lasten op een afzonderlijke schouder (wat overigens niet ervaren zal worden als last door goed gemotiveerde personen).
Youtubekanaal BSM
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Timonneke
- Grote Dienaar
Youtubekanaal BSM
Laatst gewijzigd door Timonneke op vr 25 apr 2014, 14:53, 2 keer totaal gewijzigd.
-
WTULTC
- Elfenkoning
Re: Youtubekanaal BSM
Leuk idee... het hoeft niet zo intensief te worden als de Dice Tower, maar dat zou je wel een beetje als voorbeeld kunnen gebruiken.
-
ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Dat is inderdaad een leuk idee, maar volgens mij kruipt daar enorm veel tijd en energie in. De vraag is dan of de BSM-moderatoren hiervoor de tijd en/of de zin hebben? 
-
Timonneke
- Grote Dienaar
Daarom moet je ook de tijdrovenste taken delegeren en meerdere gezichten gebruiken voor verschillende onderdelen. Ik denk dat sommige bekwame lieden hier op t forum er wel voor te porren zijn. En omdat dit HET forum is voor bordspelliefhebbers uit belgie en nederland denk ik dat er veel draagvlak is voor een youtubekanaal. Eventueel zou het tzt ook een commercieel draagvlak kunnen krijgen ter ondersteuning van het forum. Uitgevers, organisatoren van evenementen en winkels zijn ook gebaat bij spellennieuws en reviews. Ook zouden bordspelverenigingen hier rol in kunnen spelen.
-
Dierik
- Erelid
Ik vind het beslist een leuk idee, alleen hebben we het als moderatoren inderdaad druk genoeg met onze huidige bezigheden.
Maar als er forumleden zijn die hier concreet aan mee willen doen mogen die zich hier altijd melden of mij een PB sturen.
Maar als er forumleden zijn die hier concreet aan mee willen doen mogen die zich hier altijd melden of mij een PB sturen.