Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Nog ruim een maand voordat op 12 juni 2014 de aftrap van het WK 2014 genomen zal worden door Brazilië en Kroatië.
We herinneren ons natuurlijk allemaal de klinkende overwinning die Roberto Pellizini twee jaar geleden boekte met de EK Pool 2012 en het leek mij leuk om ook dit jaar weer een pooltje op te zetten. Wie wordt de opvolger van Roberto Pellizini? Of weet hij wellicht zijn titel te verdedigen......?
Doen jullie mee?
Hoe mee te doen?
1. Ga naar WK Pool
2. Kies voor de mogelijkheid om je in te schrijven en kies vervolgens voor de optie 'deelnemer.
3. Zodra je je hebt aangemeld kun je uit de beschikbare pools 'Bordspelmania' kiezen (pagina 4).
4. Ik zal de deelname zo spoedig mogelijk goedkeuren.
Twee jaar geleden mochten er ook 'niet-BSM'ers' meedoen (partners, kinderen etc.). Dit is wat mij betreft dit jaar ook het geval. Hoe meer deelnemers, hoe meer vreugd.
Speelplezier staat wat mij betreft voorop en er is dan ook geen verplichte inleg. Iedereen die dit wil, mag geekgold overmaken naar het BSM-account of BGG of spellen/promo's o.i.d. inleggen. De uitslagen in de pool kunnen tot een half uur voor de eerste wedstrijd van het WK worden ingevuld. Voor wat betreft de prijzenpot streef ik ernaar om deze uiterlijk 10 juni bekend te maken (inclusief de verdeling ten aanzien van de nummers 1 t/m x en de poedelprijs).
Belofte maakt schuld: zoals aangekondigd bij het EK van 2012 stel ik mijn verworven troostprijs (het spel Knock Out) ter beschikking voor de prijzenpot! Ook dit jaar zal ik meedoen ... en ook ditmaal acht ik de troostprijs het hoogst haalbare
"The goal of a game is to win, but it is the goal that is important, not the winning". Knizia
De pot GeekGold is goedgevuld! Er zit al ruim 250 GG in. Maar een deel daarvan is volgens mij voor de wielrenpoules. Nog wat GG over? Doneren kan aan gebruiker Bordspelmania
De pot GeekGold is goedgevuld! Er zit al ruim 250 GG in. Maar een deel daarvan is volgens mij voor de wielrenpoules. Nog wat GG over? Doneren kan aan gebruiker Bordspelmania
Uitslagen moeten nog ingevuld worden, maar heb alvast GG ingelegd!
Flash schreef:Nog ruim een maand voordat op 12 juni 2014 de aftrap van het WK 2014 genomen zal worden door Brazilië en Kroatië.
We herinneren ons natuurlijk allemaal de klinkende overwinning die Roberto Pellizini twee jaar geleden boekte met de EK Pool 2012 en het leek mij leuk om ook dit jaar weer een pooltje op te zetten. Wie wordt de opvolger van Roberto Pellizini? Of weet hij wellicht zijn titel te verdedigen......?
Eigenlijk zou het eerlijk zijn om dit keer niet mee te doen. Om jullie ook eens een kans te gunnen
FAT CHANCE! Ik ben er weer bij. Eens kijken of ik er een lucky streak van kan maken
Ik heb de uitslagen ingevuld. Italië wordt mijn winnaar blijkt (maar ik heb de ballen verstand van voetbal, dus heb maar wat gedaan).
Waar zie je hoeveel gg je zelf hebt? En hoe kun je doneren dan?
Weten jullie toevallig of er ook weer zo'n soort manager-ding is waarbij je een bepaald aantal punten hebt te besteden aan spelers op het WK? En dan dus voor elke speeldag een opstelling moet maken?
Eerlijk gezegd ziet Beste Bondscoach er gemakkelijker en eenduidiger uit! Daarnaast kun je daar prijzen winnen en elk moment instappen en voorspellingen wijzigen tot 1 uur voor de wedstrijd.
Had daar al een subleague aangemaakt maar zag daarna pas dit topic!
Misth schreef:Eerlijk gezegd ziet Beste Bondscoach er gemakkelijker en eenduidiger uit! Daarnaast kun je daar prijzen winnen en elk moment instappen en voorspellingen wijzigen tot 1 uur voor de wedstrijd.
Ik ben eigenlijk specifiek op zoek geweest naar een poule waarbij je de uitslagen juist niet meer kunt veranderen nadat het WK is begonnen. Als je daarvoor kiest, ga je - naar mijn mening - een duidelijk onderscheid zien tussen degenen die alles volgen (en dus meer aan zullen passen naar gelang en blessures zijn, de vorm van de dag etc etc) en degenen die puur voor de lol meedoen. En dat wilde ik hiermee voorkomen.