Hallo Boordspel Mania forums,
Ik heb de afgelopen 3 jaar heel veel plezier gehad met het spelen van D&D. Ik heb met een goede groep vrienden heel veel lol gehad, jammer genoeg stopt onze DM ermee waardoor ik zelf nu geen groep meer heb om mee te spelen.
Als er iemand is die geen probleem heeft dat een 14 jarige meespeelt met jouw groep in omgeving Roermond laat het asjeblieft weten. Ik weet alle speelregels etc dus dat is geen probleem. Ik heb 3 jaar lang als Druid gespeelt en met de zelfde groep maar andere DM (Liep niet lekker groep ging na 1 maand weer uit elkaar) Homebrew Assasin gespeelt.
Alvast Bedankt!
Dignitos
D&D 3.5 Groep Gezocht Omgeving Roermond
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Dignitos
- Uno
-
taurus110
- Uno
Re: D&D 3.5 Groep Gezocht Omgeving Roermond
Hey Dignitos,
Ik ben nu net zelf met D&D 3.5e begonnen in een vrienden groep en zou nu ook graag een eigen groep/andere groep willen maken of mij willen toevoegen.
Nu is je bericht al van een tijd geleden, dus ik weet niet of je dit uberhaupt nog leest en/of nog intresse hebt in een nieuwe D&D groep? Ik ben zelf woonachtend in Swalmen en ik zou graag een poging willen wagen in een DM te zijn (als ik daar genoeg mensen voor kan optrommelen).
Ik hoor het wel.
Groetjes,
Mitchel
Ik ben nu net zelf met D&D 3.5e begonnen in een vrienden groep en zou nu ook graag een eigen groep/andere groep willen maken of mij willen toevoegen.
Nu is je bericht al van een tijd geleden, dus ik weet niet of je dit uberhaupt nog leest en/of nog intresse hebt in een nieuwe D&D groep? Ik ben zelf woonachtend in Swalmen en ik zou graag een poging willen wagen in een DM te zijn (als ik daar genoeg mensen voor kan optrommelen).
Ik hoor het wel.
Groetjes,
Mitchel