Een geweldig spel, inclusief 1e uitbreiding Burnt Offerings - maar niet voor mij, bleek nadat ik het spel al had gekocht. Slechts 1x gespeeld, dat was voldoende voor mij om te concluderen dat dit helaas niet mijn spel is. Nu neemt het ruimte in en staat ongeliefd en ongespeeld verdrietig in de kast. Wie geeft dit fantastische spel een nieuw huis met liefdevolle spelers?
Spel kost 30 euro ex verzendkosten. Ruilen is welkom, check mijn wishlist/want to play list op http://boardgamegeek.com/user/inezgroen.
Mijn regio is Tilburg/Den Bosch - daar kan je gratis afhalen/of ik breng, in overleg. Rest van Nederland gelden normale verzendtarieven (6,75 voor pakketjes tot 10 kg) voor koper. Voor België moet ik uitzoeken.
Pathfinder Adventure Card Game - Rise of the Runelords
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
inezgroen
- PIONier
-
sneekaais
- Meeple
Re: Pathfinder Adventure Card Game - Rise of the Runelords
Burnt Offerings? Is dat niet van de Pathfinder RPG?
-
Drekster2001
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: El Duderino
Klopt, maar ook van de Adventure Card Game.
Daarbij is Burnt Offerings niet zozeer een uitbreiding, maar zat het gewoon bij het basisspel: nuanceverschil
Daarbij is Burnt Offerings niet zozeer een uitbreiding, maar zat het gewoon bij het basisspel: nuanceverschil
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
-
inezgroen
- PIONier
Ha, mijn fout inderdaad, had het beschouwd als uitbreiding, maar zit in het basispakket. Dank voor de correctie 
-
matthew1980
- Jakkiebak!