Tour de France 2014
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Oxyligen
- Regenmaker
Re: Tour de France 2014
Froome afgestapt. Onvrijwillig.
Een leven zonder passie is zo leeg - Eddy Merckx
-
Flash
- Wu Feng
Heb lang zitten twijfelen, maar ben toch blij dat ik voor Contador gekozen heb. Overigens wel zonde voor de Tour zelf dat hij afgestapt is.Oxyligen schreef:Froome afgestapt. Onvrijwillig.
-
Dierik
- Erelid
Eindelijk na precies 9 jaar weer een Nederlandse overwinning in de tour! Goed gedaan Lars Boom! 
-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
Xildur
- Munchkin
-
Oxyligen
- Regenmaker
Alle ballen op Boom vanavond!
Een leven zonder passie is zo leeg - Eddy Merckx
-
Flash
- Wu Feng
Ook Contador is inmiddels afgestapt. Voor mij inmiddels alweer de derde uitvaller.
-
cab
- Burgemeester
Balen van Contador, treurig om zo de tour te verlaten. Verder goede dag gehad, 5 renners in de top 10 gefinished.Flash schreef:Ook Contador is inmiddels afgestapt. Voor mij inmiddels alweer de derde uitvaller.
Winnen zal niet meevallen zonder 5 sterrenrijders als Kittel en Sagan, maar de stijgende lijn is ingezet.
-
rober
- Standaard moderator
Ah gelukkig,
Ik sta in ieder geval nog laatste op voldoende achterstand.
Ik sta in ieder geval nog laatste op voldoende achterstand.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik sta verbazend genoeg nog tweede, maar goed, vrijwel iedereen heeft natuurlijk al een paar uitvallers. Helaas geen Nibali, maar verder lijk ik redelijk goed gegokt te hebben met Bardet, Pinot en Van Garderen. Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren deze Tour maar vermoedelijk weinig: Nibali is te goed en zijn uitdagers te voorzichtig.
-
Flash
- Wu Feng
Gisteren had ik een goede dag qua punten, vandaag helaas de vierde afvaller voor mijn team. Talansky stapt namelijk ook niet meer op, zat er al een beetje in na gisteren.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Talansky is mijn eerste afvaller. Goed gegokt om Cavendish, Froome en Contador niet te kiezen. Nu hopen dat de rest vrolijk door blijft fietsen! En mijn geheime wapen heeft toch ook al 1 punt binnen!
Een weekje naar Frankrijk is heel aangenaam, maar helaas geen Tour kunnen zien! Nu maar eens goed klaar gaan zitten voor een hopelijk mooie laatste week.
Een weekje naar Frankrijk is heel aangenaam, maar helaas geen Tour kunnen zien! Nu maar eens goed klaar gaan zitten voor een hopelijk mooie laatste week.

-
Dierik
- Erelid
Nou Sander, als je zo doorgaat......cab schreef:Balen van Contador, treurig om zo de tour te verlaten. Verder goede dag gehad, 5 renners in de top 10 gefinished.Flash schreef:Ook Contador is inmiddels afgestapt. Voor mij inmiddels alweer de derde uitvaller.
Winnen zal niet meevallen zonder 5 sterrenrijders als Kittel en Sagan, maar de stijgende lijn is ingezet.
-
cab
- Burgemeester
Twee goede dagen achter de rug, helaas zak Porte door het ijs. Anders was het nog beter geweest. Vandaag zal wel een mindere dag zijn, wel Kristoff in mijn team. Dus laat die maar winnenDierik schreef:Nou Sander, als je zo doorgaat......cab schreef:Balen van Contador, treurig om zo de tour te verlaten. Verder goede dag gehad, 5 renners in de top 10 gefinished.Flash schreef:Ook Contador is inmiddels afgestapt. Voor mij inmiddels alweer de derde uitvaller.
-
Flash
- Wu Feng
Je wens is uitgekomen. Wel erg sneu voor de twee die al die kilometers op kop hebben gereden. De rit was net 50 meter te lang...cab schreef: Vandaag zal wel een mindere dag zijn, wel Kristoff in mijn team. Dus laat die maar winnen