Ducosim spellenveiling

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Michael
Meeple

Ducosim spellenveiling

Bericht door Michael »

Tijdens de Ducosim spellenbeurs van 28 februari in De Flint in Amersfoort wordt de jaarlijkse spellenveiling gehouden. Leden van Ducosim kunnen vanaf nu hun kavels aanmelden. Kijk voor meer informatie op: veilingreglement.
En hier staat de kavellijst.
Laatst gewijzigd door Michael op vr 29 jan 2010, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Leden van Ducosim haast u, want dit is de tussenstand na slechts drie dagen :wink: :

Er zijn momenteel 221 kavels geregistreerd in de database, waarvan 108 al geaccepteerd zijn.

Ducosim hanteert een maximum aantal van 200 kavels dus wees er snel bij! Zou dit rappe tempo toch met de kredietcrisis te maken hebben?
Michael
Meeple

Bericht door Michael »

Ik was even een paar dagen in Hamar bij het WK-allround. De kavel aanmeldingen kwamen uiteraard binnen en inmiddels is de kavellijst bijgewerkt. 194 kavels staan op de lijst. Nog een paar te gaan.

Michael, penningmeester Ducosim
aicirtap
Critico

Bericht door aicirtap »

Verbazingwekkend dat cuba zo vaak op de lijst staat, heb het maar 1x gespeeld maar lijkt mij wel een interessant spel.
En la citta staat erop die zou ik ook nog wel graag willen hebben.
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Cuba is zeker de moeite waard, al had ik in het begin nogal moeite met mijn strategie.

Ik heb toevallig net een exemplaar van Marktplaats geplukt. "Men vond het te veel werk om het spel op te zetten"... Mooi, want ik ben er goed mee! En dan hebben ze War of the Ring nog nooit opgezet :D
delia
Party Animal

Bericht door delia »

De definitieve lijst is inmiddels al klaar.
Het ging wel erg snel dit jaar!