WK Pool 2014
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
WTULTC
- Elfenkoning
-
Flash
- Wu Feng
Re: WK Pool 2014
Ik heb inmiddels van Dierik en Rien begrepen dat zij beiden hun oog hebben laten vallen op een zak Geekgold. Gezien hun gedeelde eerste plaats krijgen zij dan beiden 100 GG.
Zelf ben ik op de derde plaats beland en ik ben wel benieuwd naar het spel dat Dierik beschikbaar heeft gesteld, dus die kies ik dan.
De prijzenpot ziet dan nu nog als volgt uit:
- Café Race (ter beschikking gesteld door Dierik, nieuw en nog in folie)
- Invaders (ter beschikking gesteld door mij, gespeeld maar in uitstekende staat)
- 125 GG (50 %)
- 75 GG (30%)
- 37,5 GG (15 %)
- 12,5 GG (5%)
En dan is de keuze nu aan Robbebob.
Zelf ben ik op de derde plaats beland en ik ben wel benieuwd naar het spel dat Dierik beschikbaar heeft gesteld, dus die kies ik dan.
De prijzenpot ziet dan nu nog als volgt uit:
- Invaders (ter beschikking gesteld door mij, gespeeld maar in uitstekende staat)
- 37,5 GG (15 %)
- 12,5 GG (5%)
En dan is de keuze nu aan Robbebob.
-
robbebob
- Regenmaker
Dit jaar heeft Duitsland niet alleen Erwin blij gemaakt ... ook ik steeg op de valreep nog een paar plaatsen
Ik kies voor Invaders.
"The goal of a game is to win, but it is the goal that is important, not the winning". Knizia
-
Flash
- Wu Feng
Mooi, dan blijft er 37,5 gg over voor jorrit (Dennis Bergkaaaaaaamp) en 6,25 Gg voor zowel Basl als Bridget. Ik zal Dierik een overzichten sturen met wat er naar wie mag worden overgeboekt.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Hoppa! Nog nooit zo slecht gepresteerd! Mijn GeekGold mag in de pot blijven voor een volgend evenement.
Mooi georganiseerd, Wesley!

-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Heb zelf geen GG bijgedragen, dat van mij mag naar de eerste onder mij die wel ingelegd hebben!
-
Dierik
- Erelid
GG overgemaakt.
-
maartend
- Critico
Eerste keer van mijn leven naar een wedstrijd gekeken tijdens dit evenement, ik dacht laat ik eens voor vol gaan, ik zit toch met een hele goede vriendenclub.. Dus helemaal oranje en meer van die ongein.
is de enige wedstrijd die Nederland heeft verloren. Ik mag nooit meer meekijken.
is de enige wedstrijd die Nederland heeft verloren. Ik mag nooit meer meekijken.