Piña Pirata
Een snel kaartspel van Donald X. Vaccarino, de auteur van o.a. Dominion en Kingdom Builder.
Een recensie van het spel vind je op onze blog: Op de site van iello kan je o.a. de spelregels downloaden:
Moderators: Website beheerders, Ereleden

Bedankt!Gregg schreef:Is deze al te verkrijgen in België/Nederland?
PS : Leuke en zeer duidelijke recensie!
Spelshop... Die zijn precies nog sneller dan Lucky Luke!Elsje07 schreef:Bedankt!Gregg schreef:Is deze al te verkrijgen in België/Nederland?
PS : Leuke en zeer duidelijke recensie!
Bij Spelshop.be staat het al op de website: http://www.spelshop.be/pi-a-pirata.html
We vermoeden dat het bij de rest nog moet binnenkomen!
Ai, als je ghooooooost al leuker vindt dan dit spel.............Xildur schreef:Vandaag gespeeld. Ik vind het geen hoogvlieger, maar hij speelt wel aardig. Ghooost en zeker The Dwarf King vind ik dan leukere spellen uit deze magneetboxspellenreeks.
Vooral de tekeningen maken hem de moeite voor me, al zijn de tijger en de pinguin lastig te onderscheiden van elkaar.
Ik vond Ghooost ook leuker.kezuskrijst schreef:Ai, als je ghooooooost al leuker vindt dan dit spel.............Xildur schreef:Vandaag gespeeld. Ik vind het geen hoogvlieger, maar hij speelt wel aardig. Ghooost en zeker The Dwarf King vind ik dan leukere spellen uit deze magneetboxspellenreeks.
Vooral de tekeningen maken hem de moeite voor me, al zijn de tijger en de pinguin lastig te onderscheiden van elkaar.