Hotel tips Essen
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
sander1989
- Locomotief
- Persoonlijke Ondertitel: ILoveboardgames
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Hotel tips Essen
Heeft iemand nog tips voor een leuk en niet al te duur hotel in Essen tijdens Spiel? Ik ben van plan om dit jaar voor het eerst te gaan, maar heb totaal geen idee waar te overnachten. Hopelijk kunnen jullie tips mij helpen.
Labels:
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Re: Hotel tips Essen
ik heb geen idee wat handig is (ik overnacht nooit in hotels, liever in een huisje), maar denk dat je al een beetje laat bent als je nu pas aan het zoeken bent?
Wij hebben ons huisje in ieder geval al een paar maanden geleden vastgelegd...
Wij hebben ons huisje in ieder geval al een paar maanden geleden vastgelegd...
~ Always look on the bright side of life ~

-
Suzan
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Board Game Stats
Wij zitten altijd in hotel Bredeney, erg gezellig en druk, dus er is kans dat het al vol is. Maar zeker een aanrader, veel speelruimte 's avonds.
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Er zijn nog hotels te vinden hoor...
Wij geen (weer) naar het Mercure hotel. Ook grote spelruimte in restaurant/ontbijtzaal.
Tip: Neem geen (duur) ontbijt in het hotel maar je loopt toch door de winkelstraat (Ruttenschneiderstrasse) richting de Messe. Bakkers en andere ontbijt-aanbieders genoeg!
Wij geen (weer) naar het Mercure hotel. Ook grote spelruimte in restaurant/ontbijtzaal.
Tip: Neem geen (duur) ontbijt in het hotel maar je loopt toch door de winkelstraat (Ruttenschneiderstrasse) richting de Messe. Bakkers en andere ontbijt-aanbieders genoeg!
Everybody has the right to play...
-
woozle
- Stamhoofd
Waren jullie tevreden van Bredeney? Ik zit nog wat te twijfelen tussen Bredeney en Astoria. Astoria is een pak goedkoper maar ligt wel wat verder weg.Suzan schreef:Wij zitten altijd in hotel Bredeney, erg gezellig en druk, dus er is kans dat het al vol is. Maar zeker een aanrader, veel speelruimte 's avonds.

-
Suzan
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Board Game Stats
We gaan voor de vijfde keer naar Bredeney dit jaar, dat zegt genoeg natuurlijk.
Wat wij er fijn vinden: het is er altijd netjes en schoon, en vriendelijk personeel. Het ontbijt is goed, maar heel druk, wij gaan altijd wat later, een half uurtje later op de beurs is niet erg als je vier dagen gaat. Er is heel veel ruimte om te spelen 's avonds, en dat is ook altijd wel gezellig. Er is een zwembad en fitnessruimte, maar daar ben ik nog nooit geweest, tijdens Spiel sport (loop) ik al genoeg.
We haalden altijd wat eten in de bar, maar afgelopen jaar hadden ze tijdens Spiel alleen nog eten in het restaurant, een all you can eat buffet, maar ook ala carte mogelijk.
Het ligt in principe op loopafstand, we hebben het vaak gelopen. Maar de bus stopt ook voor de deur, en die brengt je in twee haltes bij Spiel voor de deur.
Een nadeel kan zijn als je in een van de achterste kamers zit, dan is het best een end lopen naar de voorkant van het hotel.
Wat wij er fijn vinden: het is er altijd netjes en schoon, en vriendelijk personeel. Het ontbijt is goed, maar heel druk, wij gaan altijd wat later, een half uurtje later op de beurs is niet erg als je vier dagen gaat. Er is heel veel ruimte om te spelen 's avonds, en dat is ook altijd wel gezellig. Er is een zwembad en fitnessruimte, maar daar ben ik nog nooit geweest, tijdens Spiel sport (loop) ik al genoeg.
We haalden altijd wat eten in de bar, maar afgelopen jaar hadden ze tijdens Spiel alleen nog eten in het restaurant, een all you can eat buffet, maar ook ala carte mogelijk.
Het ligt in principe op loopafstand, we hebben het vaak gelopen. Maar de bus stopt ook voor de deur, en die brengt je in twee haltes bij Spiel voor de deur.
Een nadeel kan zijn als je in een van de achterste kamers zit, dan is het best een end lopen naar de voorkant van het hotel.
-
woozle
- Stamhoofd
-
Fozz
- Jakkiebak!
Ook ik kan hotel Bredeney echt aanbevelen. Zoals al eerder hier vermeld: meestal volzet tijdens "Spiel", maar zeker z'n geld waard!
Imagine being in an atmosphere where all your god-given senses are ineffective... you may find [url=http://www.fozz.be]yourself[/url].
-
mezzin
- Professor Pimpel
Gisteren even snel wat geboekt toch maar besloten om een paar dagen naar essen te gaan.
Dus op aanraden voor het Bredeney gegaan zag er erg goed uit
Plus ontbijt is ook wel erg fijn. Alles is nu zo rond de 100+ euro per nacht per persoon of nog meer. Uitzondering daar natuurlijk maar het is niet goedkoop om dan te boeken. Behalve als je ver van de beurs gaat afzitten dan wordt een stukje goedkoper.
Dus op aanraden voor het Bredeney gegaan zag er erg goed uit
-
woozle
- Stamhoofd
Best ook een nieuw topic starten met een overzicht wie wanneer in welk hotel verblijft? Dan kunnen we er een BSM-Essen-spelavond van maken 

-
mezzin
- Professor Pimpel
Nice goed ideewoozle schreef:Best ook een nieuw topic starten met een overzicht wie wanneer in welk hotel verblijft? Dan kunnen we er een BSM-Essen-spelavond van maken