Spellenvereniging Blauw! Zwolle

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Mistharfare
Website beheerder

Spellenvereniging Blauw! Zwolle

Bericht door Mistharfare »

Cosiness is een spellenvereniging die zich bezighoudt met het beoefenen en bevorderen van het spelen van bord- en kaartspellen.

De vereniging Cosiness is 12 Januari 2009 opricht en gevestigd te Zwolle. Het idee van de vereniging is geboren na het gezellig spelen van spellen met familie tijdens de feestdagen aan het eind van het jaar. De gezelligheid en plezier die het met zich mee brengt heeft ons doen besluiten om een vereniging op te richten met dat doel. De naam Cosiness komt uit het Engels en betekent gezelligheid, gemoedelijkheid en/of knusheid.

Meer informatie vind je op onze website:
https://www.facebook.com/groups/spellenverenigingblauw/
Laatst gewijzigd door Mistharfare op ma 23 feb 2009, 02:29, 2 keer totaal gewijzigd.
humske
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!

Bericht door humske »

Ik vind het in ieder geval erg leuk dat er daar ook wat is/wordt opgericht. En een leuke naam ook!!
Toevallig was ik een paar weken geleden nog in de spellenwinkel Games 'n Stuff en vroeg er naar, maar er was zelfs daar geen bordspelavond!

Helaas kom ik er zelf niet vandaan (ik kom er wel regelmatig omdat mijn vriend daar woont en ook mijn zus+zwager), dus echt actief worden in de vereniging zit er niet in. Maar als er bordspelavonden gehouden worden, zal ik zeker wel eens van de partij zijn!

Ik zal mijn zus (zodra ze terug is van haar reis naar Zuid-Amerika) op de hoogte stellen en ook de neef van mijn vriend. Beide zijn ze wellicht geinteresseerd.

Succes in ieder geval!
Mistharfare
Website beheerder

Bedankt voor je leuke reactie!

Heb inmiddels met Games-N-Stuff een gesprek gehad of ze wat voor mijn vereniging kunnen betekenen en ze staan daar positief tegen over.

Games-N-Stuff heeft al geruime tijd geleden hun bordspelavond afgeschaft.

Ook gaat de rest voorspoedig zoals het regelen van een locatie want we hebben een locatie gevonden.

We zullen zeer binnenkort (binnen 1 a 2 maand) een evenement gaan houden die GRATIS is voor iedereen (met uitzondering van consumpties).

Op dit moment zijn we bezig met de opzet, PR en informatie hiervan maar komen gaat deze evenement avond er. Het evenement is bedoelt als introductie.

Wat je zus en de neef van je vriend even moeten doen is mij mailen op info@spellenvereniging.nl en aangeven dat ze op de hoogte gehouden willen worden. Zo krijgen ze als eerste een melding wanneer het evenement plaats gaat vinden.

Iedereen die op de hoogte gehouden willen worden voor het evenement en speldagen mail dan even naar info@spellenvereniging.nl met de opmerking dat je op de hoogte gehouden wil worden.
Mistharfare
Website beheerder

Spellenvereniging Cosiness is samengegaan met spellenvereniging Blauw!.

We hebben besloten verder te gaan als spellenvereniging Blauw! en ons te profileren als 'de' spellenvereniging uit Zwolle.

We hebben nu als vereniging meer draagvlak, een 5-tal bestuursleden, een ruimer aanbod aan spellen en een vaste locatie voor onze tweewekelijkse spelavonden op dinsdag.

Onze website is ook geheel vernieuwd en voor meer informatie kun je daar terecht. Onze website heeft het volgende adres:
http://www.spellenvereniging.nl

Onze eerste spelavond samen is aankomende dinsdag 24 februari om 20.00. Je kunt vanaf 19.30 terecht bij Cafe 't Beugeltje, Krabbestraat 63 te Zwolle.

Met vriendelijke groet,

Spellenvereniging Blauw!
P.T.
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Test

Bericht door P.T. »

Misth schreef:Spellenvereniging Cosiness is samengegaan met spellenvereniging Blauw!.
En dat al nadat je 1 maand bestaat :shock:
RJV
Jakkiebak!

Bericht door RJV »

Ze spelen daar dan ook veelvuldig Acquire :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door RJV op vr 27 nov 2009, 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Mistharfare
Website beheerder

Kreeg na een paar dagen na de oprichting van Cosiness bericht van de andere vereniging.

Aangezien we beiden met hetzelfde idee zaten om een spellenvereniging op te richten hebben we besloten elkaar aan te vullen en samen verder te gaan als 1 spellenvereniging.

Why beat them when you can join them!

Het gaat ons vooral om het spelen van een spelletje en het geregel eromheen is vrijwillig en als je dan ook nog moet concurreren, aangezien we dezelfde doelgroep aanspraken.
Mistharfare
Website beheerder

RJV schreef:Ze spelen daar dan ook veelvuldig Acquire :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Wij zijn spelliefhebbers en geen bedrijven en het is niet zo dat 1 van de spellenverenigingen de ander heeft overgenomen maar we zijn wel gefuseerd. Snap dat je de vergelijk trekt met Acquire :-P

De naam Blauw! was beter gekozen en gewoon een mooiere naam.