Ik verkoop het spel Dark Darker Darkest (GERESERVEERD). Spel is ongespeeld en zo goed als nieuw, kaarten zitten nog in het folie en de onderdelen nog in de punchboards. Alleen opengemaakt om de miniaturen te schilderen, het merendeel van de miniaturen is beschilderd (zie voorbeeld van wat miniaturen) waardoor de miniaturen er nog toffer uitzien. De onbeschilderde miniaturen zitten allemaal in een primer waardoor standaard de details meer opvallen. De Revised Rules worden uitgeprint in kleur meegeleverd!
Vaste prijs is 50 euro excl. eventuele verzendkosten.
"Dark Darker Darkest is an intense cooperative survival horror game in which a team of urban survivors try to fight the darkness in an unsettling location: the house of Doctor Mortimer, which holds the antidote to a virus turning the world into an army of undead."
Daarnaast verkoop ik Lost Legends(GERESERVEERD) voor 25 euro excl. eventuele verzendkosten, het spel is zo goed als nieuw.
Van boardgamegeek:
"Lost Legends is a fantasy card game by Mike Elliott that combines a streamlined Euro game design and card drafting with an interesting fantasy theme and battle mechanic. Players take on the role of heroes trying to assemble an arsenal of equipment in order to vanquish a series of monsters that they will encounter."
Te Koop: Dark Darker Darkest en Lost Legends! (GERESERVEERD)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
SirWallace
- Professor Pimpel
Te Koop: Dark Darker Darkest en Lost Legends! (GERESERVEERD)
Laatst gewijzigd door SirWallace op za 16 aug 2014, 15:37, 2 keer totaal gewijzigd.
-
ausloosd
- Spelauteur
Re: Te Koop: Dark Darker Darkest en Lost Legends!
Zonde dat je het nooit hebt gespeeld...
-
I and I
- Matroos
- Persoonlijke Ondertitel: Ingis & Ikaryas
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
jammer dat je ze geschilderd hebt
anders had je een deal
succes iig
ps: waarom verkoop je DDD eigenlijk?
-
SirWallace
- Professor Pimpel
Vind je ze niet mooi dan?I and I schreef:jammer dat je ze geschilderd hebtanders had je een deal
succes iig
Helaas verkoop ik het wegens een te volle spellenkast en tijdgebrek op het moment.
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
Dit is voor mij een van die spellen die ik erg graag wil hebben maar nooit ga spelen omdat mijn omgeving t niets vindt..ausloosd schreef:Zonde dat je het nooit hebt gespeeld...
-
Flash
- Wu Feng
Een bekend probleem.Jorrit schreef:Dit is voor mij een van die spellen die ik erg graag wil hebben maar nooit ga spelen omdat mijn omgeving t niets vindt..ausloosd schreef:Zonde dat je het nooit hebt gespeeld...
-
I and I
- Matroos
- Persoonlijke Ondertitel: Ingis & Ikaryas
wij kunnen er beiden niet tegen als het niet in originele staat is :pSirWallace schreef:Vind je ze niet mooi dan?I and I schreef:jammer dat je ze geschilderd hebtanders had je een deal
succes iig
Helaas verkoop ik het wegens een te volle spellenkast en tijdgebrek op het moment.
-
SirWallace
- Professor Pimpel
Re: Te Koop: Dark Darker Darkest en Lost Legends! (GERESERVE
Beide spellen zijn verkocht, hier kan een slotje op!