Sylla

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Tom
Professor Pimpel

Sylla

Bericht door Tom »

Weet er iemand wat er gebeurt als in de fase "Hongersnood en Crisis" er zich bijvoorbeeld een Burgergeest-crisis voordoet en alle spelers hebben eenzelfde aantal Burgergeest-fiches? Wie krijgt of verliest dan prestigepunten of gebeurt er dan helemaal niets?
Ik veronderstel tevens dat de onthulde Res Publica-fiches, na afhandeling van de crisis, gewoon terug achter de zichtschermen worden gelegd?
Alvast dank voor jullie hulp!

Labels:
francobollus
Uitgever

Bericht door francobollus »

Weet er iemand wat er gebeurt als in de fase "Hongersnood en Crisis" er zich bijvoorbeeld een Burgergeest-crisis voordoet en alle spelers hebben eenzelfde aantal Burgergeest-fiches? Wie krijgt of verliest dan prestigepunten of gebeurt er dan helemaal niets?
De speler(s!) met de meeste fiches krijgen 3 prestigepunten, de speler(s) met de minste fiche verliezen 3 prestigepunten, bij mijn weten.
Ik veronderstel tevens dat de onthulde Res Publica-fiches, na afhandeling van de crisis, gewoon terug achter de zichtschermen worden gelegd?
Inderdaad.