Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Na enkele extra kaartensets zal op dit najaar op Spiel de eerste grote uitbreiding voor het bordspel Agricola uitgebracht worden: 'Die Moorbauern' (De veenboeren).
De veenboeren moeten o.a. turf steken en bos ontginnen om de koude winter door te komen.
Er lpen interessant projecten m.b.t. Agricola. Uitweiden erover kan ik nog niet maar we zijn vast van plan leuke dingen te gaan doen voor de agrarische gemeenschap
Wim 999 schreef:Er lpen interessant projecten m.b.t. Agricola. Uitweiden erover kan ik nog niet maar we zijn vast van plan leuke dingen te gaan doen voor de agrarische gemeenschap
Hmm, een bundeling van vertaalde versies van kleine buitenlandse uitbreidingen.... lijkt wel heel erg op een verhaal uit jullie eigen verkoopkanaal.
Dedkid schreef:Weer iets nieuws is erg op prijs gesteld. Heb het nu zo vaak gespeeld dat enige vernieuwing zeer welkom is.
Zover zijn wij nog niet. Hoewel er een hele resem decks zijn, kwam tot nu toe enkel het E-deck uit de doos. En nog word ik soms verrast door een kaart die ik vermoed nog niet te zijn tegengekomen.