Dit spel biedt zo gigantisch veel mogelijkheden; hier kun je eigenlijk nog jaaaaaren mee vooruit
Marvel: Dice masters
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Bartjes!
- Uitgever
Re: Marvel: Dice masters
Hierboven niet vermeld, maar gezien de opbouw van mijn collectie zou ik zelfs in één potje 2 keer hetzelfde team op kunnen stellen (ik bedoel dus: 2 exact dezelfde teams die elkaar bestrijden), iets dat ik zeker nog eens wil proberen. Of bijvoorbeeld met 40 levenspunten spelen (en dus ook 40 dobbelstenen per speler
).
Dit spel biedt zo gigantisch veel mogelijkheden; hier kun je eigenlijk nog jaaaaaren mee vooruit
Labels:
-
Xildur
- Munchkin
Best lastig voor de portemonnee als je Magic leuk vindt, Quarriors leuk vindt en er dan een mix uitkomt. Magic ben ik mee gestopt destijds vanwege de kosten. Af en toe nog "spijt" van.
Ik ben op dit moment aan het dubben over wat slim is. Gravity feeds kopen of losse kaarten. Ik denk dat ik voor deze losse kaarten ga doen en dan voor Uncanny de gravity feeds ga doen om er op tijd bij te zijn.
Ik ben op dit moment aan het dubben over wat slim is. Gravity feeds kopen of losse kaarten. Ik denk dat ik voor deze losse kaarten ga doen en dan voor Uncanny de gravity feeds ga doen om er op tijd bij te zijn.
-
Gunther
- Veenboer
Mijn plan met deze is genoeg materiaal te verzamelen voor een soort boxdraft. Gooi het allemaal in 1 doos en het dan te behandelen al een soort LCG. Ik hoop met 1 gravity feed toe te komen .... maar daar zit ik nog steeds op te wachten .
-
Flash
- Wu Feng
Een niet geheel onbelangrijke wijziging in de spelregels.
-
Cieron
- Sojaboon
Ook niet geheel onbelangrijk is de nieuwe FAQ: http://dicemasters.com/wp-content/uploa ... FINAL1.pdf
Laatste pagina is erbij gekomen in de nieuwe versie.
Laatste pagina is erbij gekomen in de nieuwe versie.
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Dat heb ik ook. Zit op dit moment in een 'Magic-fase'. Van de meeste sets koop ik 4 setjes commons (4x 1,00), 2 setjes uncommons (2x 4,00), een setje goedkope rares (1x 20,00) en dan nog een stapel landjes (5,00 of zo). Dan komen er vaak nog verzendkosten bij en zit ik op 60 euro of zo. Niet niks natuurlijk, zeker gezien er 4x per jaar sets uit komen, maar het geeft mij een heerlijke stapel kaartjes om interessante decks van te bouwen. Vervolgens spelen we die decks dan tegen elkaar. Levert een hoop plezier op!Xildur schreef:Best lastig voor de portemonnee als je Magic leuk vindt, Quarriors leuk vindt en er dan een mix uitkomt. Magic ben ik mee gestopt destijds vanwege de kosten. Af en toe nog "spijt" van.

-
mezzin
- Professor Pimpel
Ik ben ook gestopt met magic om dezelfde redenen + mijn groep kon ik niet meer mee afspreken waardoor het niet fun meer was.Xildur schreef:Best lastig voor de portemonnee als je Magic leuk vindt, Quarriors leuk vindt en er dan een mix uitkomt. Magic ben ik mee gestopt destijds vanwege de kosten. Af en toe nog "spijt" van.
Maar dice masters is stukken goedkoper. Per release 1 gravity box and you are set en de rest maar met ruilen of als je echt iets wilt hebben los kopen. Minder mogelijke opties aan kaarten + dice dan magic dus goedkoper.
-
Flash
- Wu Feng
Dat vind ik overigens nog best moeilijk hoor. Doordat tot nu toe het spel vrij moeilijk verkrijgbaar is, komt de ruil ook niet heel actief op gang. Losse kaarten kopen behoort inderdaad ook tot de mogelijkheden, maar zelf heb ik niet de behoefte om enorme prijzen uit te geven voor bijv. de ulta-rares.mezzin schreef: Maar dice masters is stukken goedkoper. Per release 1 gravity box and you are set en de rest maar met ruilen of als je echt iets wilt hebben los kopen. Minder mogelijke opties aan kaarten + dice dan magic dus goedkoper.
-
mezzin
- Professor Pimpel
Jep het grote probleem is nu kunnen kopen van de zooi kreeg net weer een mailtje binnen over mijn pre-order:Flash schreef:Dat vind ik overigens nog best moeilijk hoor. Doordat tot nu toe het spel vrij moeilijk verkrijgbaar is, komt de ruil ook niet heel actief op gang. Losse kaarten kopen behoort inderdaad ook tot de mogelijkheden, maar zelf heb ik niet de behoefte om enorme prijzen uit te geven voor bijv. de ulta-rares.mezzin schreef: Maar dice masters is stukken goedkoper. Per release 1 gravity box and you are set en de rest maar met ruilen of als je echt iets wilt hebben los kopen. Minder mogelijke opties aan kaarten + dice dan magic dus goedkoper.
Laat ik net dat besteld hebben + uncanny meh maar ik wacht het rustig af ik heb gelukkig een starters box nu wel dus kan spelen / leren maar het is een toffe game simpel maar elegant genoeg van de magic vibe wat ik tof vind en dobbelstenen wat wil je nog meer. Alleen de het krijgen van het spelen is een ramp en kopen van boosters net zo erg jammer maar het is wel populair.Helaas hebben we vandaag te horen gekregen dat de levering van de Marvel Dice Masters: Avengers vs X-Men Starters, Gravity Feeds en Setup Boxen vertraagd is naar oktober. Helaas is er nog geen specifieke datum in oktober aan te geven. Onze excuses voor het ongemak.
-
vdW
- Professor Pimpel
- Persoonlijke Ondertitel: High Times
Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik dit spel zal aanschaffen of niet, maar nu ik dit topic een beetje doorgelezen heb ben ik toch wel enthousiast geworden. 
Ik zag dat bij summoner The Uncanny X-Men starter per oktober beschikbaar wordt. Maar even afwachten nog dus..
Ik zag dat bij summoner The Uncanny X-Men starter per oktober beschikbaar wordt. Maar even afwachten nog dus..
-
vdW
- Professor Pimpel
The Dice Tower heeft al een review van Marvel Dice Masters: Uncanny X-Men.. Er worden ook kaarten getoond en nou zie ik dat er niet alleen maar X-Men in zitten, maar ook Avengers.. beetje een tegenvaller, ik had de hoop dat er echt alleen maar X-Men en X-Men villains in zouden zitten..
https://www.youtube.com/watch?v=XqaMS0A2W3A
https://www.youtube.com/watch?v=XqaMS0A2W3A
-
RoyalRumble69
- Party Animal
En dat je enthousiast geworden bent is niet meer dan terecht. Dit is echt een heel erg leuk spel. Wat wel belangrijk is, is dat je voldoende dobbelstenen en kaarten tot je beschikking hebt, dan komt het spel namelijk pas echt tot zijn recht.vdW schreef:Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik dit spel zal aanschaffen of niet, maar nu ik dit topic een beetje doorgelezen heb ben ik toch wel enthousiast geworden.
-
vdW
- Professor Pimpel
Ik heb The Uncanny X-Men starter in de pre-order bij summoner inclusief 10 boosters. Nu afwachten tot hij geleverd wordt..RoyalRumble69 schreef:En dat je enthousiast geworden bent is niet meer dan terecht. Dit is echt een heel erg leuk spel. Wat wel belangrijk is, is dat je voldoende dobbelstenen en kaarten tot je beschikking hebt, dan komt het spel namelijk pas echt tot zijn recht.vdW schreef:Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik dit spel zal aanschaffen of niet, maar nu ik dit topic een beetje doorgelezen heb ben ik toch wel enthousiast geworden.
-
Flash
- Wu Feng
Daar bestaat tot nu toe een groot gedeelte van de MdM-ervaring uitvdW schreef: Nu afwachten tot hij geleverd wordt..
-
vdW
- Professor Pimpel
Dat idee kreeg ik al.. Wel jammer ook dat die vorige set ook zo slecht leverbaar is..Flash schreef:Daar bestaat tot nu toe een groot gedeelte van de MdM-ervaring uitvdW schreef: Nu afwachten tot hij geleverd wordt..