Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Is er iemand uit de regio Amsterdam die mij kan helpen met mijn logistieke uitdagingen rondom Spiel?
Ik ben iets te weinig kieskeurig geweest bij het invullen van mijn Math Trade, daardoor zijn er bijna 50 spellen in deze Math Trade aan mij toegewezen. Op zich leuk, maar ik zou in Essen ook nog wat nieuwe dingen willen kopen. Ik ga dan wel met een gezinsauto naar Essen van woensdag t/m zondag, maar daar zitten ook 2 kinderen in en bagage en kinderwagen...
Het wordt een spel op zich om alles in de kofferbak te krijgen. Mocht jij op één van de dagen met een niet zo volle kofferbak terugrijden naar Amsterdam, zou ik graag een deel van de kofferbak 'leasen'. Dan kom ik de spellen in de loop van de week na Essen weer ophalen of we spreken af voor een spellenavond bij mij thuis in Diemen (bij Amsterdam). Ik heb immers meer dan genoeg spellen beschikbaar...
(Na Essen laat ik me professioneel behandelen voor mijn koopwoede... )
Sorry, ik ga niet met de auto maar met de trein. Wel sterkte toegewenst want met hoeveel personen moet je wel niet afspreken nu !? Hopen voor je dat ze naar die algemene bijeenkomsten komen.
Ik mag de collectie van Roll The Dice al meenemen, dus zal de ruimte ook nodig hebben. Ik ben nl. niet van Amsterdam, maar half november moet in Amsterdam zijn.
Inderdaad op de beurs wordt het ook al aardige logistieke operatie, maar de meeste mensen gaan naar de algemene bijeenkomsten om 12.00 uur in de Galleria.
De eerste keer Essen ook met de trein geweest, 25 spellen in 5 plastic tassen hebben toen gezorgd voor striemen in mijn handen die ik nog een hele week gevoeld heb. Dus alle begrip dat je het alleen bij je eigen spellen houdt als je met de trein reist.
Veel plezier in Essen in ieder geval!
maxitaxi777 schreef:Sorry, ik ga niet met de auto maar met de trein. Wel sterkte toegewenst want met hoeveel personen moet je wel niet afspreken nu !? Hopen voor je dat ze naar die algemene bijeenkomsten komen.
JeroenK schreef:Inderdaad op de beurs wordt het ook al aardige logistieke operatie, maar de meeste mensen gaan naar de algemene bijeenkomsten om 12.00 uur in de Galleria.
De eerste keer Essen ook met de trein geweest, 25 spellen in 5 plastic tassen hebben toen gezorgd voor striemen in mijn handen die ik nog een hele week gevoeld heb. Dus alle begrip dat je het alleen bij je eigen spellen houdt als je met de trein reist.
Veel plezier in Essen in ieder geval!
maxitaxi777 schreef:Sorry, ik ga niet met de auto maar met de trein. Wel sterkte toegewenst want met hoeveel personen moet je wel niet afspreken nu !? Hopen voor je dat ze naar die algemene bijeenkomsten komen.
Dankje, jij ook ! Wordt mijn eerste keer dit jaar en ga me vooral richten op promo's en heb enkele pre-orders. Wel veel andere interessante spellen nog, maar die koop ik later wel bij mijn FLGS of via Amazon.de. Anders is het inderdaad niet te slepen vermoed ik .
EEMBC/Bongo schreef:Tussendoor even met een half volle kofferbak, net over de grens rijden, en dan in Venlo naar jezelf toesturen
Kiala hoort tegenwoordig bij UPS. Wellicht kun je voor een prettig standaardtarief vanuit een UPS Paket Shop in Essen een paar dozen naar Nederland sturen?
JeroenK schreef:
Ik ben iets te weinig kieskeurig geweest bij het invullen van mijn Math Trade, daardoor zijn er bijna 50 spellen in deze Math Trade aan mij toegewezen. (Na Essen laat ik me professioneel behandelen voor mijn koopwoede... )
En je hebt nog niet eens een spel gekocht, alleen geruild.
Even serieus, heb je per toeval geen dakrails en een dakkoffer die je kan lenen van iemand?
Je zou het wellicht nog even via Amsterdice kunnen proberen. De meesten komen uit de omgeving van Amsterdam en wellicht dat er ook een aantal richting Essen gaan.
Dank voor de suggesties. Kinderwagen gaat niet mee, alleen buggy dat scheelt weer wat ruimte. De uitdaging is na gisteravond nog wat groter geworden, aangezien ik bij het sporten een breuk in mijn voet heb opgelopen. Het wordt dus strompelen over de beurs... (Als ik er nog geraak...)
Ik heb de oproep hier: http://www.spelgroepphoenix.nl/index.ph ... elpen#1165 nog even geplaatst. Ik ga zelf met de trein, wellicht ka ik nog enkele spellen voor je meenemen. Ik werk vlakbij station Amsterdam Bijlmer, dus overdracht zou dan op het station kunnen.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.