Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het is wel enorm stil rond spellenspektakel dit jaar hier op het forum. Nog een goeie maand en het is zover.
Misschien komt dat omdat er over een dikke week nog een ander spellenbeursje plaatsvindt?
Ik heb nog wel wat spellen te ruil, maar weet niet of ik wel op het SpSp ga zijn. Maar een math trade is altijd interessant! (Misschien kan ik iemand anders zo gek krijgen om het ruilen voor mij te doen...)
Haha, zover was ik ook al
Maar dan nog vind ik het verdacht stil rond SpSp.
Is WGG voorbeeld van plan om aanwezig te zijn? Zal 999 Games er zijn? Wie nog... Op de website komt er maar zeer weinig info. 999 games zal er wel zijn aangezien ze twee NK's organiseren.
Is Bordspelmania terug van de partij?
Laatst gewijzigd door BaSL op do 16 okt 2014, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Onderwerp gesplitst
Het is wel enorm stil rond spellenspektakel dit jaar hier op het forum. Nog een goeie maand en het is zover.
Misschien komt dat omdat er over een dikke week nog een ander spellenbeursje plaatsvindt?
Ik heb nog wel wat spellen te ruil, maar weet niet of ik wel op het SpSp ga zijn. Maar een math trade is altijd interessant! (Misschien kan ik iemand anders zo gek krijgen om het ruilen voor mij te doen...)
Haha, zover was ik ook al
Maar dan nog vind ik het verdacht stil rond SpSp.
Is WGG voorbeeld van plan om aanwezig te zijn? Zal 999 Games er zijn? Wie nog... Op de website komt er maar zeer weinig info. 999 games zal er wel zijn aangezien ze twee NK's organiseren.
Is Bordspelmania terug van de partij?
WGG staat er zelfs met een grotere stand dan vorig jaar kan ik uit betrouwbare bron melden en heeft ook een leuke beursprimeur maar daar komt binnenkort meer info over.
999 Games is uiteraard ook aanwezig.
Quined Games staat behoorlijk groter dan vorig jaar (nu 6 tafels t.o.v. een marktkraam vorig jaar)
Bordspelmania is ook zeker weer van de partij, we gaan op herhaling met de vorig jaar zeer succesvoille uitgeversrally.
Verder heb ik van de organisator begrepen dat de beurs qua oppervlakte sowieso groter is dan vorig jaar
Er is voor het eerst een samenwerking met Speelgoed van het Jaar die voor behoorlijk meer aandacht in de media zorgt.
Er is TV-reclame bij RTL telekids dus dat is ook altijd positief denk ik.
Ik doe wel mee met de Math Trade als deze er komt.
Laat mij eens raden waarmee WGG gaat komen op de beurs. Ik gok Machi Koro. Op bgg staat dat deze 20 oktober in het Nederlands zal verschijnen. Dat is na SPIEL en net voor SpSp.
Het zou echt een primeur zijn als ze gelijk de twee grote uitbreidingen (haven en sharp) van dat spel ook hebben vertaald en uitbrengen en dat alles samen uit gaan brengen in een grote versie.
Dierik schreef:WGG staat er zelfs met een grotere stand dan vorig jaar kan ik uit betrouwbare bron melden en heeft ook een leuke beursprimeur maar daar komt binnenkort meer info over.
Volgens mij hoeven we geen Japans te verstaan om deze teaser te begrijpen.
Dierik schreef:WGG staat er zelfs met een grotere stand dan vorig jaar kan ik uit betrouwbare bron melden en heeft ook een leuke beursprimeur maar daar komt binnenkort meer info over.
Joehoe, eindelijk.
Hier heb ik zooooo lang op gewacht.
" Hello Kitty, dungeoncrawler"
Het zal Machi Koro (hopelijk gelijk met de uitbreidingen) en/of Sushi Go! zijn. Beide hebben met Japan te maken. Dus White Goblin Games gaat op de Japanse toer.
Even on-topic. Gelijk even aardig wat spellen toegevoegd aan de Math Trade.
Erwin schreef:Het gaat ook hier vast wel bruisen wanneer we Essen achter de kiezen hebben.
Ook wij hebben onze ogen weer uitgekeken op Spiel. De meeste spannende aankondigingen hebben we inderdaad netjes bewaard voor de aankomende drie weken, hou de website (en dit forum) maar goed in de gaten...