SpellenSpektakel 2014

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Pedro777
Condottiërre

SpellenSpektakel 2014

Bericht door Pedro777 »

Mac-S schreef:
Pedro777 schreef:Ik zou ook wel meedoen.

Het is wel enorm stil rond spellenspektakel dit jaar hier op het forum. Nog een goeie maand en het is zover.
Misschien komt dat omdat er over een dikke week nog een ander spellenbeursje plaatsvindt? ;-)

Ik heb nog wel wat spellen te ruil, maar weet niet of ik wel op het SpSp ga zijn. Maar een math trade is altijd interessant! (Misschien kan ik iemand anders zo gek krijgen om het ruilen voor mij te doen...)
Haha, zover was ik ook al :D
Maar dan nog vind ik het verdacht stil rond SpSp.

Is WGG voorbeeld van plan om aanwezig te zijn? Zal 999 Games er zijn? Wie nog... Op de website komt er maar zeer weinig info. 999 games zal er wel zijn aangezien ze twee NK's organiseren.
Is Bordspelmania terug van de partij?
Laatst gewijzigd door BaSL op do 16 okt 2014, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp gesplitst
Afbeelding

Labels:
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Math Trade ???

Bericht door Erwin »

WGG staat toch echt als deelnemer op de Spellenspektakel site. :wink:

De organisator is bezig met leuke acties en promotie via andere kanalen (wij zijn niet de enige doelgroep).

Het gaat ook hier vast wel bruisen wanneer we Essen achter de kiezen hebben.
vrieskist
Hazelnoot Ridder

Bericht door vrieskist »

Ik zie spellenspektakel ook wel als een leuk toetje na Essen :thumbup:
Afbeelding
Erwin
Nieuwsreporter

Bericht door Erwin »

vrieskist schreef:Ik zie spellenspektakel ook wel als een leuk toetje na Essen :thumbup:
Ik zie het Spellenspektakel als de tweede smakelijke hoofdmaaltijd (en Spel als de derde).
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Pedro777 schreef:
Mac-S schreef:
Pedro777 schreef:Ik zou ook wel meedoen.

Het is wel enorm stil rond spellenspektakel dit jaar hier op het forum. Nog een goeie maand en het is zover.
Misschien komt dat omdat er over een dikke week nog een ander spellenbeursje plaatsvindt? ;-)

Ik heb nog wel wat spellen te ruil, maar weet niet of ik wel op het SpSp ga zijn. Maar een math trade is altijd interessant! (Misschien kan ik iemand anders zo gek krijgen om het ruilen voor mij te doen...)
Haha, zover was ik ook al :D
Maar dan nog vind ik het verdacht stil rond SpSp.

Is WGG voorbeeld van plan om aanwezig te zijn? Zal 999 Games er zijn? Wie nog... Op de website komt er maar zeer weinig info. 999 games zal er wel zijn aangezien ze twee NK's organiseren.
Is Bordspelmania terug van de partij?
WGG staat er zelfs met een grotere stand dan vorig jaar kan ik uit betrouwbare bron melden en heeft ook een leuke beursprimeur maar daar komt binnenkort meer info over.
999 Games is uiteraard ook aanwezig.
Quined Games staat behoorlijk groter dan vorig jaar (nu 6 tafels t.o.v. een marktkraam vorig jaar)
Bordspelmania is ook zeker weer van de partij, we gaan op herhaling met de vorig jaar zeer succesvoille uitgeversrally. :)
Verder heb ik van de organisator begrepen dat de beurs qua oppervlakte sowieso groter is dan vorig jaar
Er is voor het eerst een samenwerking met Speelgoed van het Jaar die voor behoorlijk meer aandacht in de media zorgt.
Er is TV-reclame bij RTL telekids dus dat is ook altijd positief denk ik. :thumbup:

Kortom ik heb er alle vertrouwen in. :D
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Erwin schreef:WGG staat toch echt als deelnemer op de Spellenspektakel site. :wink:

De organisator is bezig met leuke acties en promotie via andere kanalen (wij zijn niet de enige doelgroep).

Hier ben ik het helemaal mee eens.

We gaan hier dan trouwens ook weer vrijkaarten verloten dus houdt onze site goed in de gaten!
Flash
Wu Feng

Bericht door Flash »

Erwin schreef:
vrieskist schreef:Ik zie spellenspektakel ook wel als een leuk toetje na Essen :thumbup:
Ik zie het Spellenspektakel als de tweede smakelijke hoofdmaaltijd (en Spel als de derde).
Ik krijg gewoon honger van jullie :D
Pedro777
Condottiërre

Bericht door Pedro777 »

Erwin schreef:WGG staat toch echt als deelnemer op de Spellenspektakel site. :wink:

Aha, nu zie ik het ook. Ik had toen ik deze morgen keek nog een veel kleinere lijst met aanwezige uitgevers. Mijn zorgen waren onterecht :D .
Afbeelding
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Ik doe wel mee met de Math Trade als deze er komt.

Laat mij eens raden waarmee WGG gaat komen op de beurs. Ik gok Machi Koro. Op bgg staat dat deze 20 oktober in het Nederlands zal verschijnen. Dat is na SPIEL en net voor SpSp.
Het zou echt een primeur zijn als ze gelijk de twee grote uitbreidingen (haven en sharp) van dat spel ook hebben vertaald en uitbrengen en dat alles samen uit gaan brengen in een grote versie.
Afbeelding
Erwin
Nieuwsreporter

Bericht door Erwin »

Dierik schreef:WGG staat er zelfs met een grotere stand dan vorig jaar kan ik uit betrouwbare bron melden en heeft ook een leuke beursprimeur maar daar komt binnenkort meer info over.
Volgens mij hoeven we geen Japans te verstaan om deze teaser te begrijpen. :lol:
rober
Standaard moderator

Bericht door rober »

Erwin schreef:
Dierik schreef:WGG staat er zelfs met een grotere stand dan vorig jaar kan ik uit betrouwbare bron melden en heeft ook een leuke beursprimeur maar daar komt binnenkort meer info over.
Volgens mij hoeven we geen Japans te verstaan om deze teaser te begrijpen. :lol:
Joehoe, eindelijk.
Hier heb ik zooooo lang op gewacht.
" Hello Kitty, dungeoncrawler"
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding
BaSL
Team Bordspelmania

Bericht door BaSL »

:lol:
Afbeelding
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Erwin schreef:
Het zal Machi Koro (hopelijk gelijk met de uitbreidingen) en/of Sushi Go! zijn. Beide hebben met Japan te maken. Dus White Goblin Games gaat op de Japanse toer.

Even on-topic. Gelijk even aardig wat spellen toegevoegd aan de Math Trade.
Afbeelding
sinead
Stamhoofd

Math Trade ???

Bericht door sinead »

WTULTC schreef:Het zal Machi Koro (hopelijk gelijk met de uitbreidingen) en/of Sushi Go! zijn.
Volgens mij staat Sushi Go pas gepland voor begin 2015.
Afbeelding
Frank SpSp
Jakkiebak!

Bericht door Frank SpSp »

Erwin schreef:(wij zijn niet de enige doelgroep).
Maar wel een hele belangrijke! :D
Erwin schreef:Het gaat ook hier vast wel bruisen wanneer we Essen achter de kiezen hebben.
Ook wij hebben onze ogen weer uitgekeken op Spiel. De meeste spannende aankondigingen hebben we inderdaad netjes bewaard voor de aankomende drie weken, hou de website (en dit forum) maar goed in de gaten... :)
Het Spellenspektakel op 8 & 9 november 2014!!!
http://www.spellenspektakel.nl