Ik ga/ging naar Essen en ik neem/nam mee - EDITIE 2014
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
aicirtap
- Critico
Re: Ik ga/ging naar Essen en ik neem/nam mee - EDITIE 2014
Hoe duur is de nieuwe uitbreiding van het dorp (the port/de haven)?
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
Labels:
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Weet ik niet meer uit me hoofd, maar die is ook al in het Nederlands verkrijgbaar hoor. Niet in Essen maar wel gewoon hier in je FLGS denk ik (wel in de mijne althans).aicirtap schreef:Hoe duur is de nieuwe uitbreiding van het dorp (the port/de haven)?
-
aicirtap
- Critico
Zie hem bij jolie spellen voor 23,75 dat vind ik nog pittig aan de prijs. Dan koop ik daar liever iets nieuws voor.maxitaxi777 schreef:Weet ik niet meer uit me hoofd, maar die is ook al in het Nederlands verkrijgbaar hoor. Niet in Essen maar wel gewoon hier in je FLGS denk ik (wel in de mijne althans).aicirtap schreef:Hoe duur is de nieuwe uitbreiding van het dorp (the port/de haven)?
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
-
maxitaxi777
- Maarschalk
€ 22,80 bij TheGameFreak; scheelt niet vreselijk veel maar wel als je er vaker koopt en voor korting gaat sparen.
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
-
finalstruggle
- Geheim Genootschap
Mijn buit van vandaag! Zeer voldaan precies mijn budget uit kunnen geven op de laatste €!!!! Hoop spellen die je ook alleen kan spelen dus mocht ik alles willen uitproberen kan ik vast alleen beginnen!Verzonden vanaf mijn iPhone 5S
met behulp van Tapatalk
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Ik ben gisteren geweest en hierbij dan de foto van mijn buit
!
-
mezzamorphis
- Party Animal
`maxitaxi777 schreef:Ik ben gisteren geweest en hierbij dan de foto van mijn buit!
Ik zie een Flash Point uitbreiding. Is dat de Kickstarter of een andere? En een paar Felds
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Zekermezzamorphis schreef:`maxitaxi777 schreef:Ik ben gisteren geweest en hierbij dan de foto van mijn buit!
Ik zie een Flash Point uitbreiding. Is dat de Kickstarter of een andere? En een paar Felds
-
mezzamorphis
- Party Animal
Ja leuk om te zien. Ik heb iemand opdracht gegeven om Extreme Danger mee te nemen. Ik hoop dat het hem gelukt is. La Isla heb ik hier ook al. Helaas geen Essen maar ik geniet van alle enthousiaste mensen met hun verhalen en foto's.maxitaxi777 schreef:Zekermezzamorphis schreef:`maxitaxi777 schreef:Ik ben gisteren geweest en hierbij dan de foto van mijn buit!
Ik zie een Flash Point uitbreiding. Is dat de Kickstarter of een andere? En een paar Felds, Feld-fan hiero! Extreme Danger is inderdaad de Kickstarter-versie waar alle promo's inzitten. Die zijn niet los verkrijgbaar dus blij dat ik deze doos nog heb kunnen kopen!
Welke spellen heb je gespeeld? Of alleen maar gekocht
-
Elsje07
- El Capitan
Ons fotoverslagje vind je hier:
Fotoverslag SPIEL 2014 | E&E's Spellenmolen
Fotoverslag SPIEL 2014 | E&E's Spellenmolen
~ Raldake & Elsje ~
E&E's Spellenmolen
E&E's Spellenmolen
-
suzanne24
- Geheim Genootschap
Ook weer terug van een geweldige tripje Essen! Hier maar meteen een verslagje gemaakt:
http://www.boardgamegeek.com/geeklist/1 ... ssen-visit
http://www.boardgamegeek.com/geeklist/1 ... ssen-visit
-
maxitaxi777
- Maarschalk
King of New York gespeeld en daarna gekocht. Verder niets gespeeld helaas, maar dat kwam grotendeels door het feit dat ik alleen ging, het de eerste keer was en ik maar één dag ging. Volgend jaar kan mijn vriendin hopelijk ook mee en kunnen we wat meer spellen uitproberen! Op Spellenspektakel hebben we vorig jaar samen Russian Railroads, Relc Runners en Pasha gedaan bijvoorbeeldmezzamorphis schreef:Ja leuk om te zien. Ik heb iemand opdracht gegeven om Extreme Danger mee te nemen. Ik hoop dat het hem gelukt is. La Isla heb ik hier ook al. Helaas geen Essen maar ik geniet van alle enthousiaste mensen met hun verhalen en foto's.maxitaxi777 schreef:Zekermezzamorphis schreef:`maxitaxi777 schreef:Ik ben gisteren geweest en hierbij dan de foto van mijn buit!
Ik zie een Flash Point uitbreiding. Is dat de Kickstarter of een andere? En een paar Felds, Feld-fan hiero! Extreme Danger is inderdaad de Kickstarter-versie waar alle promo's inzitten. Die zijn niet los verkrijgbaar dus blij dat ik deze doos nog heb kunnen kopen!
Welke spellen heb je gespeeld? Of alleen maar gekocht. Nog bij Stronghold games geweest?
-
Xildur
- Munchkin
Donderdag ben ik geweest, maar nu pas tijd om te posten.
Heerlijke dag gehad waar alles volgens planning verliep. Rond half 11 op de beurs en om 12.00 uur had ik hal 3 al leeg gekocht
Mooi op tijd bij de Galleria om alle gewonnen items van de auction op te halen. Daarna alles in de auto gedumpt en toen terug voor hal 1. Daar alles opgehaald wat op het lijstje stond inclusief Dungeon Lords KS die niet op de foto's staat. Mooi op tijd bij Antoine Bauza voor de signsessie.
De bekendste Dice Tower mannen nog tegen gekomen en nog een tijdje gepraat met Ryan Metzler die net als ik bij de Portal Games stand stond te wachten.
In de loop van de middag King of New York gespeeld en de fel begeerde Space Penguin gewonnen. Daarna nog een potje Madame Ching met o.a. Hijacker. Leuk gezelschap, maar het spel viel helaas vies tegen.
Rond 18.00 uur zat de dag er weer op. Al met al weer een geslaagde dag!
Heerlijke dag gehad waar alles volgens planning verliep. Rond half 11 op de beurs en om 12.00 uur had ik hal 3 al leeg gekocht
Mooi op tijd bij de Galleria om alle gewonnen items van de auction op te halen. Daarna alles in de auto gedumpt en toen terug voor hal 1. Daar alles opgehaald wat op het lijstje stond inclusief Dungeon Lords KS die niet op de foto's staat. Mooi op tijd bij Antoine Bauza voor de signsessie.
De bekendste Dice Tower mannen nog tegen gekomen en nog een tijdje gepraat met Ryan Metzler die net als ik bij de Portal Games stand stond te wachten.
In de loop van de middag King of New York gespeeld en de fel begeerde Space Penguin gewonnen. Daarna nog een potje Madame Ching met o.a. Hijacker. Leuk gezelschap, maar het spel viel helaas vies tegen.
Rond 18.00 uur zat de dag er weer op. Al met al weer een geslaagde dag!
-
Waut
- Regenmaker

Jammer dat de Engelstalige versies van Kemble's Cascade en de Brugge uitbreiding zo snel waren uitverkocht maar al bij al geen slechte buit