Wegens bijzondere omstandigheden biedt ik deze spellen opnieuw aan. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Te koop: El Grande, 999 games, in zeer nette staat, doos vertoont wat gebruikerssporen. Vaste prijs: 26 euro
Mice and Mystics, inclusief uitbreidingsset Heart of Glorm en twee promokaarten. Daarnaast een aantal extra scenario's, mooi gebonden in een boekje, op hoogwaardig papier gedrukt. De helft van de miniaturen is zwart gespoten, omdat ik ooit de euvele moed had om ze te schilderen, maar ik ben nooit verder gekomen dan enkele modellen (wel heel netjes!). Vaste prijs voor de hele set: 46 euro
Kan via Kiala verzonden worden, ook naar België
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
alrick
- Regenmaker
Opnieuw te koop geplaatst
Het voordeel van slim zijn is dat je gemakkelijk kunt doen of je dom bent. Het omgekeerde is veel moeilijker.
-
jorisvk
- Locomotief
Re: Opnieuw te koop geplaatst
Ik wens El Grande over te kopen.
Mvg,
Joris
Mvg,
Joris
-
jorisvk
- Locomotief
En mice and mystics eigenlijk ook... Drukt meteen de verzendingskosten 
-
alrick
- Regenmaker
Joris, ik heb je pb beantwoord
Het voordeel van slim zijn is dat je gemakkelijk kunt doen of je dom bent. Het omgekeerde is veel moeilijker.
-
spelmaniak
- Jakkiebak!
Zijn el grande en mice and mystics nog te koop?
-
alrick
- Regenmaker
Er mag een slotje op