Beste koop: een Möllky demostratiemodel voor 15€
Grootste ontgoocheling: Castle of Mad king Ludwig, de look alleen deed mij afkicken.
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Waarom een duitse dominion kopen? Terwijl een nederlandstalige versie gewoon te koop is....?vdbmalmsteen schreef:Leuke 2 dagen gehad. Goed geruild behalve een Duitstalige Android Netrunner![]()
Grootste ontgoocheling: Castle of Mad king Ludwig, de look alleen deed mij afkicken.
Goed gezien maar De Dominion is Nederlandstalig en zit in een Duitstalige kapotte doos, lang verhaal van de verkoperinterceptor schreef:Waarom een duitse dominion kopen? Terwijl een nederlandstalige versie gewoon te koop is....?vdbmalmsteen schreef:Leuke 2 dagen gehad. Goed geruild behalve een Duitstalige Android Netrunner![]()
dirk schreef:De spiel oogst '14
Op de foto staan : Lords of Xidit, Realm of wonder, Burgenland, Valdora, Madame ching, Grog Island, Swordfish, Bug race, Snorta, Dice brewing, Shipyard, Ancient terrible things, Bruxelles 1893, Helios, El gaucho, Sushi dice, Keep running, Robin, Bakerspeed, The builders middle ages, Shanghaien en Rabat (deze gekregen toen we rabat vroegen bij Spiele offensive)