Wie gaat er naar Spellenspektakel 2014
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Edwin84
- Elfenkoning
Re: Wie gaat er naar Spellenspektakel 2014
Top. Als mijn vriendin ook enthousiast wordt koop ik hem meteen. Vindt het een leuk spel maar wil hem met name samen met haar ook spelen dan.
Labels:
-
WTULTC
- Elfenkoning
Zie http://www.rollthedice.nl/spellen/ voor de spellen van Roll the Dice. Niet alles van die lijst gaat mee, maar er staan ook SPIEL 2014 titels tussen en daarbij heb je grote kans dat deze wel te spelen zullen zijn.
Inmiddels ga ik zeker 2 dagen. Ik zal op de stand van Roll the Dice te vinden zijn. Waarschijnlijk bij de Top 30. Het is ook mogelijk dat ik voor de afwisseling een spelletje uit ga leggen, maar voor het grootste gedeelte zal ik bij de Top 30 meehelpen.
Inmiddels ga ik zeker 2 dagen. Ik zal op de stand van Roll the Dice te vinden zijn. Waarschijnlijk bij de Top 30. Het is ook mogelijk dat ik voor de afwisseling een spelletje uit ga leggen, maar voor het grootste gedeelte zal ik bij de Top 30 meehelpen.
-
Sann7bergen
- Grote Dienaar
Ik zal zeker langs roll the dice lopen zondag. Begin zo langzamerhand steeds enthousiaster te worden voor het evenement. Bedankt ook voor de links naar een verslag van vorig jaar!
-
interceptor
- Uitgever
-
aicirtap
- Critico
Ik ben beide dagen present. Ik ben 1 dag aan het helpen bij white goblin games en 1 dag als beursbezoeker.
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
-
Bellegar
- Veenboer
Haha ja dat klopt. Essen is gelukkig toch nog goed gekomen. Dat is dan weer het voordeel van ploegendienst: dan heb je soms eens een weekend van 4 dagen...syroit schreef:Erg jammer inderdaad, maar ik denk dat je toch erg blij mag zijn met de dagen Essen die hij je wel gegund heeft, want ook dat was lang niet zeker.Bellegar schreef:Ik niet helaas. De baas heeft besloten dat ik dat weekend moet werken
En toevallig precies op de belangrijkste datum van het jaar
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
-
suzanne24
- Geheim Genootschap
Ik hoop wel te gaan:)
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik ga zoals gebruikelijk weer 2 dagen demonstreren voor 999-Games. Ik weet niet welke spellen er precies op tafel komen, maar ik krijg in elk geval Caverna en Noorderwind onder mijn hoede. Ik heb er zin in!
Laatst gewijzigd door pleunie.william op vr 24 okt 2014, 09:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dierik
- Erelid
Mij kan je twee dagen vinden in de stand van White Goblin Games. Zaterdag bij Machi Koro en zondag bij de kleine kaartspellentafel, Genius en Het Verboden Eiland. 
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Ik dacht inderdaad dat je daarvoor bij Tactic moet zijn. Zijn waarschijnlijk ook onze mensen die je daar verder helpenEdwin84 schreef:Demonstreren jullie toevallig Five Tribes? Wil mijn vriendin kennis laten maken met dit spel.
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Graag gedaan.Erwin schreef:Dit is een mooi service van jullie (en jij legt de spellen trouwens prima uit).syroit schreef:Ik sta zelf ook 2 dagen bij Roll The Dice, ik zal mijn best doen al het nieuws uit Essen goed uit te leggen. Waarschijnlijk hebben we ook weer wat oudere spellen bij, dus genoeg te beleven.
Op het Spellenspektakel krijg je hierdoor ruim de gelegenheid om de lekkernijen van Spiel te spelen.
We organiseren zelfs een special spellendag voor onze demo-ers om deze spellen zo goed mogelijk te kennen.
-
Edwin84
- Elfenkoning
Dan kom ik zeker langs. Ik weet hoe het spel werkt maar als je iemand enthousiast wil maken gaat dat beter als je die persoon het spel kan laten zien.syroit schreef:Ik dacht inderdaad dat je daarvoor bij Tactic moet zijn. Zijn waarschijnlijk ook onze mensen die je daar verder helpenEdwin84 schreef:Demonstreren jullie toevallig Five Tribes? Wil mijn vriendin kennis laten maken met dit spel.
-
WTULTC
- Elfenkoning
Caverna lijkt mij pittige kost om uit te leggen. Zeker aan mensen die ook niet bekend zijn met Agricola. Succes ermee William en ik kom vast wel even langs om een praatje te maken als je niet aan het uitleggen bent.pleunie.william schreef:Ik ga zoals gebruikelijk weer 2 dagen demonstreren voor 999-Games. Ik weet niet welke spellen er precies op tafel komen, maar ik krijg in elk geval Caverna en Noorderwind onder mijn hoede. Ik heb er zin in!
-
Geek Passion
- Jakkiebak!
- Persoonlijke Ondertitel: Webshop owner
Wij gaan
Als standhouder nemen we o.a. sleeves, miniature cases, MTG & accesoires mee.
Geek Passion is out of business. Dit profiel is inactief
Ruim 70 maten sleeves voor bord- en kaartspellen in het aanbod.
Swan Panasia-KMC-Dragonshield-Ultra pro
Spellen en sleeves voor elk spel: http://www.bordspelmania.eu/winkelstraa ... 12834.html
Ruim 70 maten sleeves voor bord- en kaartspellen in het aanbod.
Swan Panasia-KMC-Dragonshield-Ultra pro
Spellen en sleeves voor elk spel: http://www.bordspelmania.eu/winkelstraa ... 12834.html
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Wie gaat er naar SpSp 2014, komt uit of werkt in de regio Den Haag en kan voor mij iets meenemen? Je doet er mij en een vriend van mij een groot plezier mee.
Het Bord Plakt | Den Haag e.o.
Het Bord Plakt | Den Haag e.o.