GRATIS spel voor de eerste 5.000 bezoekers

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Flash
Wu Feng

Re: GRATIS spel voor de eerste 5.000 bezoekers

Bericht door Flash »

@WTULTC

Ik vergeet regelmatig iets, maar dit niet hoor. Ook weet ik wel degelijk welke rol spellenverenigingen spelen bij dit soort beurzen, hoe het er bij de uitgevers aan toe gaat en ik weet dat de verzoekjes voor vrijwilligers vaak bij spellenverenigingen terechtkomen. De volledige uitleg daarover was dan ook een beetje overbodig.

En nogmaals, ik ben alle vrijwilligers zeer dankbaar dat ze gehoor geven aan de verschillende verzoeken. Ook ik maak dankbaar gebruik van de stand van RtD en de deskundige uitleg die daar (en bij de andere uitgevers) gegeven wordt. Dat wil echter nog niet zeggen dat ik het met je stelling eens ben :)
WTULTC
Elfenkoning

Re: GRATIS spel voor de eerste 5.000 bezoekers

Bericht door WTULTC »

@ Flash... Oké dan zeg ik het anders. Zonder vrijwilligers geen spellenbeurs (andere beurzen kunnen wel zonder vrijwilligers). :wink:

Al zie ik op SPIEL volgens mij geen spellenvereniging staan, maar ook daar zijn de meeste demoërs volgens mij gewoon vrijwilligers. De mensen om de beurs en bij de ingang (entree) zijn denk ik geen vrijwilligers, maar goed het precieze daarvan weet ik niet.
Afbeelding