Klopt, vanuit ons perspectief is het een "goede oplossing". Niet vanuit ieders perspectief uiteraard (zeker niet van de mensen die niet eens op dit forum zitten en geen weet hebben van deze fout).The Iced One schreef:Max: Grunnboy en RoyalRumble zeggen toch wel letterlijk dat het een goede oplossing is en jij quotet Grunnboy en bevestigt wat hij zegt.Maar het was niet mijn bedoeling om jullie aan te vallen ofzo, ik wilde maar enkel duidelijk maken dat het enkel vanuit 'jullie' perspectief een goede oplossing is, globaal gezien is het dat helemaal niet.
MACHI KORO is verkrijgbaar
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: MACHI KORO is verkrijgbaar
Labels:
- Dierik
- Erelid
Nou hopelijk kan ik iedereen hier blij maken met een officiële reactie namens White Goblin Games die ik net van hen gemaild kreeg en die ik hieronder zal citeren:
"White Gobin Games gaat het probleem met de kaart "Bedrijvencomplex" uiteraard zoals altijd netjes oplossen. Naast het feit dat er gecorrigeerde kaarten opgenomen zullen worden in de uitbreiding "Haven" zullen er ook losse setjes kaarten beschikbaar komen voor mensen die de uitbreiding niet gaan kopen maar toch de gecorrigeerde kaarten willen ontvangen.
Deze setjes kunnen opgevraagd worden (door een mail te sturen naar White Goblin Games) op het moment dat de Haven uitbreiding geprint is. Momenteel wordt de laatste hand gelegd aan de opmaak van deze uitbreiding. Begin 2015 zijn de uitbreiding en de losse setjes kaarten beschikbaar. Uiteraard zullen deze vervangende setjes kaarten kosteloos worden verstrekt.
Op de website van White Goblin Games (http://whitegoblingames.nl/spel/258/Machi-Koro) staat de errata (er mist 1 woordje) zodat iedereen het spel in de tussentijd toch al op de juiste manier kan spelen".
"White Gobin Games gaat het probleem met de kaart "Bedrijvencomplex" uiteraard zoals altijd netjes oplossen. Naast het feit dat er gecorrigeerde kaarten opgenomen zullen worden in de uitbreiding "Haven" zullen er ook losse setjes kaarten beschikbaar komen voor mensen die de uitbreiding niet gaan kopen maar toch de gecorrigeerde kaarten willen ontvangen.
Deze setjes kunnen opgevraagd worden (door een mail te sturen naar White Goblin Games) op het moment dat de Haven uitbreiding geprint is. Momenteel wordt de laatste hand gelegd aan de opmaak van deze uitbreiding. Begin 2015 zijn de uitbreiding en de losse setjes kaarten beschikbaar. Uiteraard zullen deze vervangende setjes kaarten kosteloos worden verstrekt.
Op de website van White Goblin Games (http://whitegoblingames.nl/spel/258/Machi-Koro) staat de errata (er mist 1 woordje) zodat iedereen het spel in de tussentijd toch al op de juiste manier kan spelen".
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Mooi dat ze alsnog voor een iets nettere (
) oplossing hebben gekozen. 
- The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Kijk, dat is mooi, goed dat er geluisterd wordt naar de klant als die niet helemaal tevreden is.
Bevestigt de goede naam van WGG als uitgever!
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Goede gecombineerde oplossing; tegelijk laten drukken met de uitbreiding brengt geen onnodig hoge kosten met zich mee en nu is het toch voor iedereen mogelijk de gecorrigeerde kaarten te ontvangen
!
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Helemaal mee eens !!The Iced One schreef:Kijk, dat is mooi, goed dat er geluisterd wordt naar de klant als die niet helemaal tevreden is.![]()
Super van WGG !!
Duimpjes terug omhoog
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
RoyalRumble69
- Party Animal
Inderdaad een hele nette oplossing!! 
- mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Contacteer:
Hoe gaan ze het uitvoeren? Kan je per email op een lijst komen?
Het Bord Plakt | Den Haag e.o.
- Flash
- Wu Feng
Het antwoord hierop staat in het bericht van Dierik.mazinho schreef:Hoe gaan ze het uitvoeren? Kan je per email op een lijst komen?
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Super, ik ga het spel zeker kopen!
het is gewoon de beste oplossing ...
al hoop ik toch ook dat mensen die het spel kopen in pakweg de Fun (waar ik het vandaag heb zien liggen) ook doorhebben dat er een kaartje niet klopt en de weg naar de service vinden ...
het is gewoon de beste oplossing ...
al hoop ik toch ook dat mensen die het spel kopen in pakweg de Fun (waar ik het vandaag heb zien liggen) ook doorhebben dat er een kaartje niet klopt en de weg naar de service vinden ...
- mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Contacteer:
Wat is het emailadres van WGG? Op de site vind ik alleen een contactformulier.Flash schreef:Het antwoord hierop staat in het bericht van Dierik.mazinho schreef:Hoe gaan ze het uitvoeren? Kan je per email op een lijst komen?
- Dierik
- Erelid
info@whitegoblingames.commazinho schreef:Wat is het emailadres van WGG? Op de site vind ik alleen een contactformulier.Flash schreef:Het antwoord hierop staat in het bericht van Dierik.mazinho schreef:Hoe gaan ze het uitvoeren? Kan je per email op een lijst komen?
-
mezzamorphis
- Party Animal
Ik heb een mail gestuurd en kreeg als antwoord de aangedragen oplossing en zodra de kaarten klaar zijn krijg ik een setje opgestuurd.
-
aicirtap
- Critico
- Contacteer:
Leuke filmpjes om te kijken.
Uitleg in engels:
Speelpotje deel 1:
Speelpotje deel 2:
Uitleg in engels:
Speelpotje deel 1:
Speelpotje deel 2:
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
- Piet
- Beheerder
- Contacteer:
Na de hele discussie over de foute druk, hier toch even over het spel.
We speelden het gisteren een eerste keer. Na het lezen van de spelregels vroeg ik mij af waar de spanning van dit spel in zit. Nauwelijks regels, nauwelijks wat te doen in jouw beurt.
Maar eens je aan het spelen bent, wordt het snel duidelijk dat het er om gaat de motor van jouw stad zo snel mogelijk te laten aanslaan, terwijl de tegenstanders aan het klooien zijn met foute aankopen.
En dan maar hopen op een goede dobbelworp.
Zeer veel speelplezier met wat kaartjes en een dobbelsteen. Meer moet dat voor mij niet zijn. Dit wordt een toppertje dat nog vaak op tafel komt.
(Enig vraagje: waarvoor zullen de uitbreidingen nodig zijn? Er zit toch genoeg in het basisspel.)
We speelden het gisteren een eerste keer. Na het lezen van de spelregels vroeg ik mij af waar de spanning van dit spel in zit. Nauwelijks regels, nauwelijks wat te doen in jouw beurt.
Maar eens je aan het spelen bent, wordt het snel duidelijk dat het er om gaat de motor van jouw stad zo snel mogelijk te laten aanslaan, terwijl de tegenstanders aan het klooien zijn met foute aankopen.
En dan maar hopen op een goede dobbelworp.
Zeer veel speelplezier met wat kaartjes en een dobbelsteen. Meer moet dat voor mij niet zijn. Dit wordt een toppertje dat nog vaak op tafel komt.
(Enig vraagje: waarvoor zullen de uitbreidingen nodig zijn? Er zit toch genoeg in het basisspel.)