Lost Cities

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Jonkvrouw Swaan
Sojaboon

Lost Cities

Bericht door Jonkvrouw Swaan »

Ik heb een vraag over Lost Cities.
In de spelregels staat dat de speler met de meeste punten de volgende ronde begint. Na afloop van de 1e ronde is dus duidelijk dat de winnar van die ronde ronde 2 begint. Maar hoe zit dat nu met ronde 2? Begint de winnaar van ronde 2 de 3e ronde, of degene die na ronde 1 + 2 de meeste punten heeft?
999 Games is al gemaild met deze vraag, echter er wordt geen reaktie gegeven.

Labels:
P.T.
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Test

Bericht door P.T. »

Geen idee meer hoe wij dat normaal altijd deden. Volgens mij diegene met de in totaal meeste punten. Of het correct is weet ik echter niet.
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Lost Cities

Bericht door Bart »

Jonkvrouw Swaan schreef:Ik heb een vraag over Lost Cities.
In de spelregels staat dat de speler met de meeste punten de volgende ronde begint. Na afloop van de 1e ronde is dus duidelijk dat de winnar van die ronde ronde 2 begint. Maar hoe zit dat nu met ronde 2? Begint de winnaar van ronde 2 de 3e ronde, of degene die na ronde 1 + 2 de meeste punten heeft?
De speler met de meeste roempunten begint: dus de speler met de meeste punten van de vorige rondes samen.
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Bart »

P.T. schreef:Geen idee meer hoe wij dat normaal altijd deden. Volgens mij diegene met de in totaal meeste punten. Of het correct is weet ik echter niet.
Bijna gelijktijdig een antwoord. Klopt inderdaad.