Ik ben zaterdag als bezoeker gegaan. Ik was eerst naar de stand van Quined gelopen, maar na 15 min. nog geen tegenstander te bespeuren, dus op naar de RtD stand. Daar aangeschoven voor een potje Mangrovia. Erg goed en leuk spel! Aanrader dus!
Daarna meteen maar even voor splendor toernooi aangeschoven. Eerste potje gewonnen, maar het potje in de kwart finale verloren. Tussen de voorronde en kwartfinale van splendor nog even 2 rondes aquasphere geprobeerd. Die smaakte zeker naar meer, nog een aanrader. Voordat we bij aquasphere konden aanschuiven even geluisterd naar de uitleg van Massilia en 1 ronde gespeeld, maar het spel trok mij niet.
Na splendor klaar was. Samen met flash, zijn vriendin en nog iemand 2 potjes qwixx gedaan voor toernooi. Maar te lage scoren om iets te winnen. Helaas bij de BSM rally ook niks gewonnen.
Op het laatste gewoon nog even een rondje gelopen over de beurs.
Op zondag was ik demo-er van wgg bij kruiswoord toernooi en later ook wat machi koro uitgelegd. Leuke en gezellige dag.

Kwamen nog wat bekenden voorbij dus daar even meegekletst. En tussendoor nog wel even de BSM rally gedaan, helaas weer niks gewonnen.

Daarna lekker huiswaarts.
Als demovergoeding: Istanbul inclusief promo en Machi Koro.
En van Domo nog Targi genomen.
Ik had achteraf nog wel qwixx mee willen nemen, maar niet van gekomen.
Kortom ik heb twee erg leuke en gezellige dagen gehad!
Nu nog even een carpool voor Spel zien te vinden, want zou graag daar nog een dagje heen willen gaan.