Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Nu zijn deze tafel natuurlijk weer niet in Nederland te krijgen maar zijn er goede opties te koop (hopelijk ook een stuk goedkoper) Ik heb wel poker tafels gezien maar niet echt geschikt. Of is het toch zelf laten maken.
Dat is mijn laatste optie ja alleen denk wel de duurste maar ik hoop eigenlijk dat er ook een tafel in Nederland te krijgen is die hier aan kan voldoen Anders een meubelmaker en kijken wat het kost.
Maar het houd alle zooi op tafel (dobbelstenen etc) de ondergrond is niet meer dan een dun laken dus ik kan dat ook gewoon op mijn huidige tafel natuurlijk (het is niet extra zacht of iets) Was je wel dan doen is je game spelen mid game stoppen planken er op en het is een eet tafel klaar met eten planken er af en verder spelen.
Ik snap ook wel dat het allemaal ook op een gewone tafel kan. Maar omdat we over een tijdje een bordspel ruimte gaan maken ben ik aan het rond kijken voor een mooie tafel die mooi en werk is.
@missiloon dat is ook zeker een mooie oplossing maar zocht toch iets van een aparte tafel en niet voor op de tafel
Als je aangeeft wat je budget is, eventuele houtsoort, maten en andere wensen dan zal ik navragen wat de mogelijkheden zijn
Geek Passion is out of business. Dit profiel is inactief
Ruim 70 maten sleeves voor bord- en kaartspellen in het aanbod.
Swan Panasia-KMC-Dragonshield-Ultra pro
Geek Passion schreef:Ik heb een meubelmaker in de kennissenkring.
Als je aangeeft wat je budget is, eventuele houtsoort, maten en andere wensen dan zal ik navragen wat de mogelijkheden zijn
Cool zeker een optie ik hoop alleen nog op een off the shelve oplossing maar he daarom is geek chic in business.
Zie nu net als zou ik hem zelf bestellen bij Geek chic dan is de wacht tijd 1 jaar en dan 4-6 maanden productie tijd en dan nog shipping dus als ik nu zou bestellen dan is hij pas over 1.5-2 jaar hier.
missiloon schreef:Ik was aan google wat er zo speciaal is aan een gamingtable... dat heb ik nog niet gevonden...
Is de grap niet dat je een niet afgemaakt spel kan laten liggen en het tafelblad kan sluiten om bijvoorbeeld te eten? Volgende dag kan je verder spelen.
Het Bord Plakt | Den Haag e.o.
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Je kan het zo gek maken met die tafel en juist die bekerhouders zijn ideaal. Vandaar dat ik ook opzoek ben naar zo iets maar dan uit europa importeren en 1.5 jaar wachten op mijn tafel is niet iets wat ik fijn vind en ook aardig onzin omdat het toch ook in europa / nederland te krijgen moet zijn.....