Ik heb een erg leuk spel gevonden op kickstarter: Steampunk rally.
Het is nog 70 uur beschikbaar om te backen en ik ben op zoek naar Nederlanders die ook dit spel zouden willen kopen met mij, aangezien de schipping kosten dan aanzienlijk goedkoper worden. (I.p.v. 25 Canadese dollar p.p., slechts 19 Canadese dollar voor 6 mensen!)
Steampunk rally is een race spel, waar uitvinders steeds grotere machines bouwen.
Voor verdere speluitleg kan je op kickstarter kijken, er zijn erg veel filmpjes.
Gezocht met spoed: Nederlandse Backers voor Steampunk Rally
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Rue
- PIONier
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
ThunderHorn
- Regenmaker
Re: Gezocht met spoed: Nederlandse Backers voor Steampunk Ra
hier eens kijken? http://www.bordspelmania.eu/crowdfundin ... 13075.htmlRue schreef:Ik heb een erg leuk spel gevonden op kickstarter: Steampunk rally.
Het is nog 70 uur beschikbaar om te backen en ik ben op zoek naar Nederlanders die ook dit spel zouden willen kopen met mij, aangezien de schipping kosten dan aanzienlijk goedkoper worden. (I.p.v. 25 Canadese dollar p.p., slechts 19 Canadese dollar voor 6 mensen!)
Steampunk rally is een race spel, waar uitvinders steeds grotere machines bouwen.
Voor verdere speluitleg kan je op kickstarter kijken, er zijn erg veel filmpjes.
-
delia
- Party Animal
Re: Gezocht met spoed: Nederlandse Backers voor Steampunk Ra
kijk op facebook, bij Amsterdice.
Daar backen we op dit moment al met 27 mensen...
Daar backen we op dit moment al met 27 mensen...