Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik ben tegenwoordig zoveel met spellen en andere zaken bezig dat lezen er bijna niet meer van komt, maar deze trilogie staat zeker nog op mijn lijstje!
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
tjompe schreef:Na net omvergeblazen te zijn door Stoner en Butcher's crossing van John Williams ga ik nu Joe speedboot van Wieringa lezen.
Stoner (in vertaling) was ongelofelijk prachtig. Ik ben nu halfweg in Butcher's Crossing (deze keer in het Engels) en die vind ik zo mogelijk nog beter. Dat taalgebruik, magnifiek!
Bartjes! schreef:En binnenkort hoop ik te gaan lezen: J.Rom, een superheld gebaseerd op Jerom. Maar die moet ik eerst nog even ergens scoren.
Hier ben ik als Suske & Wiske-liefhebber wel benieuwd naar, dus houd ons op de hoogte aub!
Ik heb 'm inmiddels gelezen en ik vond 't wel tof. Net als bij Amoras is het wel een verhaal dat is opgedeeld in meerdere delen, dus je zult de rest straks ook moeten lezen om te weten wat er nu precies gaande is. Maar al met al vind ik deze modernisering een aangename, frisse wind; mooi dat ze deze stap durven zetten. Al blijven voor mij de historische Suske & Wiske-avonturen van Vandersteen(Geheim van de Gladiatoren, etc) met verrassende wendingen toch de absolute top.