Spellendistributeur PS-Games failliet
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Mmmm
- Uno
-
Tjoek
- Fabrieksmanager
Re: Spellendistributeur PS-Games failliet
Korte eerste reactie. Je zet er meteen al een punt achter???Mmmm schreef:.

-
Cwali
- Uitgever
Toen ik tijdens die dagen belde over mijn geleverde spellen en rekening, kreeg ik te horen dat de hele voorraad door de curator was weggehaald en ze opnieuw moesten beginnen. Daarop heb ik meteen de curator gebeld, die vertelde dat de hele voorraad door Bergsala is overgenomen en niets is weggehaald. Ik heb later nog een paar keer gebeld, om Frank Tibosch om uitleg te vragen, maar meestal is hij op vakantie ... heeft nooit teruggebeld. Dat is de oude en nieuwe eigenaar. In een brief van PS-Games van minder dan 2 jaar terug stond dat hij zich niet meer met de financiele kant bezig houdt. Een paar dagen voor het faillisement is een grote levering spellen uit buitenland gekomen, is ook niet betaald. Ik heb daar gevraagd wie van PS-Games dat geregeld had ... : Frank Tibosch. Dan faillisement aanvragen en onder andere naam doorgaan zonder rekeningen te betalen. Niets laten horen aan gedupeerden. Smerig zaakje. Geen zaken meer doen met zulke mensen lijkt mij. Maar veel winkeliers weten natuurlijk niet hoe het zit ... zo dus.P.T. schreef:Ik las dit op twitter:Bergsala Enigma Benelux B.V. heeft de activa en bedrijfsactiviteiten van PS-Games officieel overgenomen met goedkeuring van de rechter.Vanaf volgende week is Bergsala actief in het oude PS games pand en bereikbaar op het oude PS nummer met de oude PS games voorraad. Succes!
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik heb uiteraard geen kennis van deze recente feiten en omstandigheden, maar dit plaatje sluit aan op mijn in het verleden gevormde beeld van deze meneer.Cwali schreef: Toen ik tijdens die dagen belde over mijn geleverde spellen en rekening, kreeg ik te horen dat de hele voorraad door de curator was weggehaald en ze opnieuw moesten beginnen. Daarop heb ik meteen de curator gebeld, die vertelde dat de hele voorraad door Bergsala is overgenomen en niets is weggehaald. Ik heb later nog een paar keer gebeld, om Frank Tibosch om uitleg te vragen, maar meestal is hij op vakantie ... heeft nooit teruggebeld. Dat is de oude en nieuwe eigenaar. In een brief van PS-Games van minder dan 2 jaar terug stond dat hij zich niet meer met de financiele kant bezig houdt. Een paar dagen voor het faillisement is een grote levering spellen uit buitenland gekomen, is ook niet betaald. Ik heb daar gevraagd wie van PS-Games dat geregeld had ... : Frank Tibosch. Dan faillisement aanvragen en onder andere naam doorgaan zonder rekeningen te betalen. Niets laten horen aan gedupeerden. Smerig zaakje. Geen zaken meer doen met zulke mensen lijkt mij. Maar veel winkeliers weten natuurlijk niet hoe het zit ... zo dus.
Vervelend voor je.
-
Piet
- Beheerder
Ik durf hopen voor jou dat het geen hele grote openstaande rekeningen waren.Cwali schreef:Toen ik tijdens die dagen belde over mijn geleverde spellen en rekening, kreeg ik te horen dat de hele voorraad door de curator was weggehaald en ze opnieuw moesten beginnen. Daarop heb ik meteen de curator gebeld, die vertelde dat de hele voorraad door Bergsala is overgenomen en niets is weggehaald. Ik heb later nog een paar keer gebeld, om Frank Tibosch om uitleg te vragen, maar meestal is hij op vakantie ... heeft nooit teruggebeld. Dat is de oude en nieuwe eigenaar. In een brief van PS-Games van minder dan 2 jaar terug stond dat hij zich niet meer met de financiele kant bezig houdt. Een paar dagen voor het faillisement is een grote levering spellen uit buitenland gekomen, is ook niet betaald. Ik heb daar gevraagd wie van PS-Games dat geregeld had ... : Frank Tibosch. Dan faillisement aanvragen en onder andere naam doorgaan zonder rekeningen te betalen. Niets laten horen aan gedupeerden. Smerig zaakje. Geen zaken meer doen met zulke mensen lijkt mij. Maar veel winkeliers weten natuurlijk niet hoe het zit ... zo dus.P.T. schreef:Ik las dit op twitter:Bergsala Enigma Benelux B.V. heeft de activa en bedrijfsactiviteiten van PS-Games officieel overgenomen met goedkeuring van de rechter.Vanaf volgende week is Bergsala actief in het oude PS games pand en bereikbaar op het oude PS nummer met de oude PS games voorraad. Succes!
Zeer vervelend, inderdaad.
-
JER
- Uno
Kan CWALI kontakt met mij opnemen? Ben faillisement PS games aan het onderzoeken.
Tel.: 06 34 83 79 29
-
SunamenaShy
- Sojaboon
- Persoonlijke Ondertitel: Filly
JER schreef:Kan CWALI kontakt met mij opnemen? Ben faillisement PS games aan het onderzoeken.
Beste,
u kan het profiel van CWALI bekijken, en daarin kun je hem:
- Een Prive berichtje sturen
- Een e-mail sturen (via dit Forum)
- Zijn website bezoeken ( http://www.cwali.nl/
De mailfunctie op de website lijkt wel niet te werken. Dus ik denk dat de makkelijkste manier van bereiken via een privebericht of via de e-mail zal zijn.
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
info@cwali. nl