Hopelijk gaat in ieder geval niet uitkomen wat velen voorspellen: dat het commerciele fundament volledig uitblijft door het niet aansprekende artwork van de doos, het gebruik van het onleesbare lettertype, etc. Aan dat rijtje kan ik overigens belabberde spelregeluitleg (terwijl het spel zooooo simpel uit te leggen is) op het Spellenspektakel toevoegen; dat werkte bij mij ook totaal niet bevorderlijk voor de aanschaf (ik vraag me zelfs af wat me bezield heeft het uiteindelijk tóch te kopen; nu ben ik maar wat blij dat ik dat gedaan heb).
nieuwe uitgaves 999 Games
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
Bartjes!
- Uitgever
Ah, oké, niet goed genoeg gelezen. Desalniettemin vind ik het slecht nieuws dat er VOORALSNOG geen NL uitbreiding komt voor Dominion
Hopelijk gaat in ieder geval niet uitkomen wat velen voorspellen: dat het commerciele fundament volledig uitblijft door het niet aansprekende artwork van de doos, het gebruik van het onleesbare lettertype, etc. Aan dat rijtje kan ik overigens belabberde spelregeluitleg (terwijl het spel zooooo simpel uit te leggen is) op het Spellenspektakel toevoegen; dat werkte bij mij ook totaal niet bevorderlijk voor de aanschaf (ik vraag me zelfs af wat me bezield heeft het uiteindelijk tóch te kopen; nu ben ik maar wat blij dat ik dat gedaan heb).
Labels:
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
nieuwe uitgaves 999 Games: Hoogspanning
Overgenomen uit een ander draadje:
bron: Bordspel
Het topspel Funkenschlag uit 2004 zal deze zomer onder de naam Hoogspanning door 999 Games in een Nederlandstalige versie uitgegeven worden.Johanna schreef:Misschien toch nog even wachten? Van de zomer komt er dan toch nog een Nederlandse versie, uitgegeven door 999games. (Net gezien op Erwins site)Tassie schreef:Ik zou Funkenschalg / Powergrid ook wel in het Ned. willen hebben maar ik denk dat ik binnenkort 'm maar koop. Wacht er al tijden op.
-
Tassie
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: 21 10 20 10
Re: nieuwe uitgaves 999 Games: Hoogspanning
Goed nieuws!!! Ga over 2 weken naar Londen en wilde 'm daar al aanschaffen, nu toch maar even wachten. Die paar maandjes kunnen er ook nog wel bij.Bart schreef:Overgenomen uit een ander draadje:
Het topspel Funkenschlag uit 2004 zal deze zomer onder de naam Hoogspanning door 999 Games in een Nederlandstalige versie uitgegeven worden.Johanna schreef:Misschien toch nog even wachten? Van de zomer komt er dan toch nog een Nederlandse versie, uitgegeven door 999games. (Net gezien op Erwins site)Tassie schreef:Ik zou Funkenschalg / Powergrid ook wel in het Ned. willen hebben maar ik denk dat ik binnenkort 'm maar koop. Wacht er al tijden op.
-
henk.rolleman
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
-
henk.rolleman
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
-
Bartjes!
- Uitgever
Damn! Heb ik net 2 weken geleden een Duits exemplaar aangeschaft, omdat de NL versie nu al 5 jaar op zich laat wachten...
Ik had er geen vertrouwen meer in dat er nog een NL versie zou komen, anders had ik wel even gewacht, want ik sponsor liever de NL uitgevers (op deze wijze lever ik mijn bijdrage aan een beter bordspellenklimaat in Nederland
).
Waarom wacht men eigenlijk zo lang met aankondigen, als het spel in juli/augustus al op de markt komt?
Anyway, goed nieuws in ieder geval voor iedereen die het spel nog niet heeft...
Ik had er geen vertrouwen meer in dat er nog een NL versie zou komen, anders had ik wel even gewacht, want ik sponsor liever de NL uitgevers (op deze wijze lever ik mijn bijdrage aan een beter bordspellenklimaat in Nederland
Waarom wacht men eigenlijk zo lang met aankondigen, als het spel in juli/augustus al op de markt komt?
Anyway, goed nieuws in ieder geval voor iedereen die het spel nog niet heeft...
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
-
Viva
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: la Vida
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
-
Bartjes!
- Uitgever
Zou er zo'n korte tijd zitten tussen de contract ondertekening en de levering aan de winkels? Het zou kunnen, maar er komt aardig wat bij kijken om een spel in het Nederlands uit te geven (vertaling, artwork en opmaak, productie), dus dat geloof ik niet zo zeer.Erwin schreef:Misschien is de inkt op het contract met Friedemann nog niet eens droog?Bartjes! schreef:Waarom wacht men eigenlijk zo lang met aankondigen, als het spel in juli/augustus al op de markt komt?
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Als het artwork van zo'n licentietitel niet wijzigt, is de vertaling binnen twee dagen gepiept (incl. de DTP-klus) en kunnen de digitale bestanden naar de drukker (die ook geen maanden zal gebruiken).Bartjes! schreef:Zou er zo'n korte tijd zitten tussen de contract ondertekening en de levering aan de winkels? Het zou kunnen, maar er komt aardig wat bij kijken om een spel in het Nederlands uit te geven (vertaling, artwork en opmaak, productie), dus dat geloof ik niet zo zeer.
Volgens mij zit je een beetje te klagen over een feitencomplex waarop wij onvoldoende zicht hebben. Lijkt mij zinloos.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
Bartjes!
- Uitgever
Ik stel uit interesse een vraag, Erwin. Jij beantwoord mijn vraag op een manier die volgens mij net zo veel gissen is als mijn reactie daar weer op. Ik snap dan ook totaal niet hoe je er bij komt dat ik zit te klagen.Erwin schreef: Volgens mij zit je een beetje te klagen over een feitencomplex waarop wij onvoldoende zicht hebben. Lijkt mij zinloos.