Maar de groep waarmee ik speel wil het bijna nooit spelen. Hebben er een flinke hekel aan. Blijf het dan ook regelmatig voorstellen.
de old school spellen
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Henk_Glimlach
- Veenboer
- Contacteer:
Mens Erger Je Niet. Dat speel ik altijd met veel plezier. Wat is er leuker iemand er af te gooien als ie bijna bij het einde is
. Met veel spelers is het nog leuker. Al kan het dan erg lang duren.
Maar de groep waarmee ik speel wil het bijna nooit spelen. Hebben er een flinke hekel aan. Blijf het dan ook regelmatig voorstellen.
Ik heb de nare gewoonte om bijna altijd te verliezen. Mijn medespelers vinden dat jammer genoeg nooit erg.
Labels:
-
Every
- PIONier
- Contacteer:
- Henk_Glimlach
- Veenboer
- Contacteer:
Zou wel willen weten die dat waren. Kan me niet herrineren waneer ik dat voor het laatst heb gespeeld. Kan me wel herrineren dat wij een houten ganzenbord hadden.orgwan schreef:Verbaasd me dat er twee mensen (op dit moment ) toch nog ganzen bord heeft gekozen!
Ik heb de nare gewoonte om bijna altijd te verliezen. Mijn medespelers vinden dat jammer genoeg nooit erg.
- BaSL
- Team Bordspelmania
Dat zijn waarschijnlijk mensen die 1.) Barricade niet (goed) kennen en 2.) een enorme hekel hebben aan Mens-Erger-Je-Niet. Tenminste, dat lijkt mij een redelijke verklaring. Ik ken Barricade ook niet, heb daar dus ook niet voor gekozen. Maar wel voor M.E.J.N., aangezien we dat een paar jaar terug nog veel speelden.
- Henk_Glimlach
- Veenboer
- Contacteer:
Barricade is mens erger je niet in het kwadraat.BaSL schreef:Dat zijn waarschijnlijk mensen die 1.) Barricade niet (goed) kennen en 2.) een enorme hekel hebben aan Mens-Erger-Je-Niet. Tenminste, dat lijkt mij een redelijke verklaring. Ik ken Barricade ook niet, heb daar dus ook niet voor gekozen. Maar wel voor M.E.J.N., aangezien we dat een paar jaar terug nog veel speelden.
- De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Inderdaad! het staat ook wel bekend als: Erger-je-tegenstander!Henk_Glimlach schreef:Barricade is mens erger je niet in het kwadraat.BaSL schreef:Dat zijn waarschijnlijk mensen die 1.) Barricade niet (goed) kennen en 2.) een enorme hekel hebben aan Mens-Erger-Je-Niet. Tenminste, dat lijkt mij een redelijke verklaring. Ik ken Barricade ook niet, heb daar dus ook niet voor gekozen. Maar wel voor M.E.J.N., aangezien we dat een paar jaar terug nog veel speelden.
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
- Juhani
- Jakkiebak!
- Contacteer:
Hehe, ik wil best even met je samenscholen om een keertje mens erger je niet te spelen hoor! Alleen hebben wij het geloof ik niet eens, gezien Maarten's grondige haatHenk_Glimlach schreef:Mens Erger Je Niet. Dat speel ik altijd met veel plezier. Wat is er leuker iemand er af te gooien als ie bijna bij het einde is. Met veel spelers is het nog leuker. Al kan het dan erg lang duren.
I'm not a complete idiot; several parts are missing
- De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
- Henk_Glimlach
- Veenboer
- Contacteer:
- De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Dat is jammer: ze hebben mijn idee wel heel snel gestolen. Ze hadden best even met mij kunnen overleggen!Henk_Glimlach schreef:Er zijn verschillende versies van sorry zo heet mens erger je niet in het engels. Ze hebben er zelfs een sorry kaartspel. En barricade heb je de Spongebob versie van.
- De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Was je er bijna, kwam je in de put terecht. Had je alsnog verloren!Tsja schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik van deze 3 spellen, ganzeborden echt veruit het leukste vind (waarbij in acht genomen moet worden dat ik ook ganzeborden echt een vreselijk spel vind).