Vuurwerk
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Oxyligen
- Regenmaker
Re: Vuurwerk
Die laatste is eigenlijk:mensen die van dieren houden...
Een leven zonder passie is zo leeg - Eddy Merckx
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik blijf ook liever binnen als het nieuwjaar wordt ingeluid. Ik wil nog wel naar het siervuurwerk kijken achter het raam, maar knalvuurwerk vind ik zinloos. Ik heb er nog nooit een cent aan uitgegeven en ben ook voorstander van gecentraliseerd afsteken door professionals.
Het moment dat het 00.00 uur ervaar ik vaak als een anti-climax: heb je net een gezellige avond met vrienden, gaat ineens iedereen opstaan om elkaar gelukkig nieuwjaar te wensen, de helft gaat naar buiten om vuurwerk af te steken of te kijken, de andere helft probeert tegen beter weten vrienden en familie te bellen en de derde helft gaat weg en komt niet meer terug. Kortom, oudjaarsavond is leuk! tot 00.00 uur...
Het moment dat het 00.00 uur ervaar ik vaak als een anti-climax: heb je net een gezellige avond met vrienden, gaat ineens iedereen opstaan om elkaar gelukkig nieuwjaar te wensen, de helft gaat naar buiten om vuurwerk af te steken of te kijken, de andere helft probeert tegen beter weten vrienden en familie te bellen en de derde helft gaat weg en komt niet meer terug. Kortom, oudjaarsavond is leuk! tot 00.00 uur...
-
Dirk_M
- Party Animal
Vuurwerk is je geld letterlijk in rook zien opgaan.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Dat is waarDirk_M schreef:Vuurwerk is je geld letterlijk in rook zien opgaan.
-
larsje86
- Hazelnoot Ridder
Toch wel een liefhebber van Vuurwerk, maar alleen het "betere" siervuurwerk, maar de prijs is toch ook bepalend, dus koop geen eens elk jaar wat.
Maar 2 jaar geleden met vrienden allemaal 20 euro betaald en 1 grote pot gekocht van 150 euro en die afgestoken en er van genoten, en ja dat is binnen 2 minuten weg, maar goed wel echt mooi als je het mij vraagt.
Daarnaast absoluut geen tegenstander van verbieden van consumenten vuurwerk. Snap alle argumenten, en het is eigenlijk van de zotte dat kinderen rotjes en babypijltjes naar iedereen toe "kunnen" gooien.
Maar om nou een uur buiten potjes af te steken........ nou nee
Maar 2 jaar geleden met vrienden allemaal 20 euro betaald en 1 grote pot gekocht van 150 euro en die afgestoken en er van genoten, en ja dat is binnen 2 minuten weg, maar goed wel echt mooi als je het mij vraagt.
Daarnaast absoluut geen tegenstander van verbieden van consumenten vuurwerk. Snap alle argumenten, en het is eigenlijk van de zotte dat kinderen rotjes en babypijltjes naar iedereen toe "kunnen" gooien.
Maar om nou een uur buiten potjes af te steken........ nou nee

-
Klavertje4
- Grote Dienaar
Vuurwerk??
Oudjaar is toch juist die avond waarop je eerst gourmette en daarna een spel speelt.
Oudjaar is toch juist die avond waarop je eerst gourmette en daarna een spel speelt.