Hallo,
Ik heb twee spellen te koop:
Yomi: Complete First Edition, van Sirlin Games: 65 euro
Dit spel simuleert een arcade 1 vs 1 vechtspel door gelijktijdig kaarten te spelen. Het spelmechanisme komt overeen met rock-paper-scissors en dat klinkt wellicht saai, maar dat is het absoluut niet. Deze doos bevat 10 decks met verschillende Street Fighter achtige karakters die uit het Fantasy Strike universum van David Sirlin komen, die allemaal een unieke vechtstijl hebben. Je zult dus per karakter andere strategieën moeten toepassen.
De doos bevat ook 2 mooie playermats. De decks verkeren in uitstekende conditie.
Small World, van Days of Wonder: 30 euro
Zowel doos als componenten verkeren in uitstekende staat.
Laat het me weten als je interesse hebt. Ik kan het spel verzenden of je kunt het ophalen in Rhenen. Soms rijd ik voor mijn werk door het land heen. Als het zo uitkomt, kan ik een omweg maken en het langsbrengen. Dus bij interesse: laat weten waar je woont en ik kan kijken of ik daar in de buurt kom.
Groeten, Joost
Te koop: Yomi en Small World
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
JoPo
- Veenboer
-
kverheire
- Rooster Booster
Te koop: Yomi en Small World
Kom je soms rond of in BE?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
-
JoPo
- Veenboer
Re: Te koop: Yomi en Small World
Ik kom soms in Maastricht (weet nog niet wanneer dat zal zijn op de korte termijn) en waarschijnlijk ben ik 23/12 in Zeeuws-Vlaanderen (Hoek, bij Terneuzen). In welk spel heb je interesse?
-
maartend
- Critico
En ik woon aan de andere kant van Terneuzen (zaamslag) en kan makkelijk iets in belgie met de pakketdienst verzenden. Ik kom daar regelmatig en wil best wel helpen.JoPo schreef:Ik kom soms in Maastricht (weet nog niet wanneer dat zal zijn op de korte termijn) en waarschijnlijk ben ik 23/12 in Zeeuws-Vlaanderen (Hoek, bij Terneuzen). In welk spel heb je interesse?
-
JoPo
- Veenboer
Maartend, dat is heel vriendelijk van je, dank je wel!
kverheire, als je daar gebruik van wilt maken, dan hoor ik het graag van je.
kverheire, als je daar gebruik van wilt maken, dan hoor ik het graag van je.
-
JoPo
- Veenboer
Update: beide spellen zijn inmiddels verkocht.