Ik had even geen zin om het hele forum door te spitten. Misschien is de vraag al eens gesteld...
We kwamen net een probleem tegen bij het spelen van cartagena (met 2 personen).
Ik had geen kaartjes meer dus ik kon niet meer voorruit lopen. Daarnaast had ik geen tegenstander meer achter mij zitten, dus ik kon ook niet achteruit lopen. Oftewel ik kan geen van beide acties doen.
Wat gebeurt er dan?
Wint de ander dan automatisch?
Cartagena
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
aicirtap
- Critico
-
Gebruiker 3696
Re: Cartagena
Terugtrekken uit de boot, de tunnel in. Bijna iedereen vergeet dat dat mag, maar dat maakt wel dat je altijd aan kaartjes geraakt.
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Inderdaad, als je er natuurlijk überhaupt al mannetjes hebt staan toch. Indien niet, dan weet ik het niet maar dan ben je zo slecht bezig dat je beter kunt opgeven en snel aan een nieuw potje beginnen waar je dan hetzelfde doet met je tegenstanderFilosoof schreef:Terugtrekken uit de boot, de tunnel in. Bijna iedereen vergeet dat dat mag, maar dat maakt wel dat je altijd aan kaartjes geraakt.
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
Gebruiker 3696
Als je in zulke situatie nog niemand in de boot hebt zou dat willen zeggen dat je (minstens) 6 kaarten hebt gespeeld om 1 ventje vooruit te zetten, terwijl je 5 andere nog aan het begin staan EN alle andere spelers hebben ofwel ventjes aan het begin van de tunnel of voor jou in de tunnel. Mocht dat het geval zijn dan ben je inderdaad heel slecht bezig of je hebt niets van het spel begrepen.dirk schreef:Inderdaad, als je er natuurlijk überhaupt al mannetjes hebt staan toch. Indien niet, dan weet ik het niet maar dan ben je zo slecht bezig dat je beter kunt opgeven en snel aan een nieuw potje beginnen waar je dan hetzelfde doet met je tegenstander
-
BaSL
- Team Bordspelmania
De meeste onderwerpen zijn gelinkt aan de spellen waar ze bij horen. Check het spel in de spellendatabase - daar kun je zien welke draadjes er al zijn over het desbetreffende spel. (Over Cartagena niet zo veelaicirtap schreef:Ik had even geen zin om het hele forum door te spitten. Misschien is de vraag al eens gesteld...