Conan - Gemaakt door een dream team van designers
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Xildur
- Munchkin
-
Bartjes!
- Uitgever
Re: Conan - Gemaakt door een dream team van designers
Agree! Maar meer dan een scenario heeft ie niet gedaan, toch? Of wel?Xildur schreef:Bauza
-
bionicman
- Hazelnoot Ridder
Volgens mij heeft hij officieel enkel daaraan meegewerkt, maar de kans is reëel dat hij wel wat tips heeft gegeven.Bartjes! schreef:Agree! Maar meer dan een scenario heeft ie niet gedaan, toch? Of wel?Xildur schreef:Bauza
Momenteel heb ik nog niet veel miniature games en met de aankoop van Imperial Assault vrees ik dat mijn portefeuille dit jaar al veel lichter zal zijn. Het ziet er gewoon een vet spel uit!
-
Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik zou zeggen dat het systeem relatief veel vrijheid kent voor een tactical miniature game, vanwege het toewijzen van al die actie-gems. Dit doet me denken aan Claustrophobia, die ook al innovatieve mechanismen had. Mij bevalt dat erg.
Ik vind Heroquest echt een heel, heel, heel slecht spel. Volledig gedateerd. Misschien dat Advanced HeroQuest nog de moeite is, maar ik heb het er niet op. Ik denk wel dat dit spel in de buurt komt van een grafische en speltechnische update van een lichte dungeon crawler/tactical mini's game. Dat maakt het voor mij boeiend.
Ik vind Heroquest echt een heel, heel, heel slecht spel. Volledig gedateerd. Misschien dat Advanced HeroQuest nog de moeite is, maar ik heb het er niet op. Ik denk wel dat dit spel in de buurt komt van een grafische en speltechnische update van een lichte dungeon crawler/tactical mini's game. Dat maakt het voor mij boeiend.
Laatste 10 gespeeld:

-
Xildur
- Munchkin
Maakt me niets uitBartjes! schreef:Agree! Maar meer dan een scenario heeft ie niet gedaan, toch? Of wel?Xildur schreef:Bauza
-
rober
- Standaard moderator
Typisch geval van chronische Bauzitis.Xildur schreef:Maakt me niets uitBartjes! schreef:Agree! Maar meer dan een scenario heeft ie niet gedaan, toch? Of wel?Xildur schreef:Bauza
Ik hoop trouwens niet dat ze de inspiratie hebben gehaald uit hoe het er aan toe ging bij de gezamenlijk brainstorm sessies en dat het meer een nightmare team is dan een dream team.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
wennepen
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Blije Bordspeler
Seconded! Vooral het toewijzen van de actie-gems in de geest van Claustrophobia rattled my chain.Ruud2009 schreef:Ik zou zeggen dat het systeem relatief veel vrijheid kent voor een tactical miniature game, vanwege het toewijzen van al die actie-gems. Dit doet me denken aan Claustrophobia, die ook al innovatieve mechanismen had. Mij bevalt dat erg.
-
Ruud2009
- El Capitan
Het is daar wel vooral de overlord natuurlijk die het doetwennepen schreef:Seconded! Vooral het toewijzen van de actie-gems in de geest van Claustrophobia rattled my chain.Ruud2009 schreef:Ik zou zeggen dat het systeem relatief veel vrijheid kent voor een tactical miniature game, vanwege het toewijzen van al die actie-gems. Dit doet me denken aan Claustrophobia, die ook al innovatieve mechanismen had. Mij bevalt dat erg.
Laatste 10 gespeeld:

-
wennepen
- Geheim Genootschap
Ik ben meestal ook de gemenerik in onze games dus dat komt goed uitRuud2009 schreef:Het is daar wel vooral de overlord natuurlijk die het doetwennepen schreef:Seconded! Vooral het toewijzen van de actie-gems in de geest van Claustrophobia rattled my chain.Ruud2009 schreef:Ik zou zeggen dat het systeem relatief veel vrijheid kent voor een tactical miniature game, vanwege het toewijzen van al die actie-gems. Dit doet me denken aan Claustrophobia, die ook al innovatieve mechanismen had. Mij bevalt dat erg.
Ik vind Heroquest echt een heel, heel, heel slecht spel. Volledig gedateerd. Misschien dat Advanced HeroQuest nog de moeite is, maar ik heb het er niet op. Ik denk wel dat dit spel in de buurt komt van een grafische en speltechnische update van een lichte dungeon crawler/tactical mini's game. Dat maakt het voor mij boeiend..
-
Bartjes!
- Uitgever
Dank voor jullie reacties; much appreciated!
Grappig trouwens dat jullie allebei over die actie-gems beginnen. Dat was namelijk precies het punt waarop ik dacht: "Is dat niet een hoop gepriegel, van die gems plaatsen in van die kleine vakjes? Is dat niet een hoop gedoe en gaat dat niet aan het schuiven? Stoot je daar niet tegenaan?" Leek me juist heel onhandig

Grappig trouwens dat jullie allebei over die actie-gems beginnen. Dat was namelijk precies het punt waarop ik dacht: "Is dat niet een hoop gepriegel, van die gems plaatsen in van die kleine vakjes? Is dat niet een hoop gedoe en gaat dat niet aan het schuiven? Stoot je daar niet tegenaan?" Leek me juist heel onhandig
-
Xildur
- Munchkin
Nu een uitbreiding a $55, het begint allemaal wel erg duur te worden als je alles wilt hebben.
Het ziet er super uit en de strech goals zijn interessant....maar die prijs
-
Ruud2009
- El Capitan
Ik vind 135 dollar, of 90 dollar als je niet het duurdere pledge level pakt een fantastische deal.Xildur schreef:Nu een uitbreiding a $55, het begint allemaal wel erg duur te worden als je alles wilt hebben.
De uitbreiding is niet exclusive en gaat gewoon de retail in. De backers krijgen een advanced copy. Zorgt ervoor dat ik deze ronde niet geinteresseerd ben. Eerst de basegame dan maar spelen.
De andere add-ons zijn net als de expansion niet verplicht, niet exclusive op een enkeling na (sommigen andere sculpt, sommigen echt niet te krijgen) straks retail te koop.
Laatste 10 gespeeld:

-
wennepen
- Geheim Genootschap
Precies ook mijn overweging om nu nog niet voor de expansion te gaan. Is straks te krijgen en eerst maar eens kijken hoe de basegame bevalt... Maar in algemene termen blijft 55 dollarballen voor een uitbreiding best veel geld. Dat flikken ze bij een Descent ook niet.Ruud2009 schreef:Ik vind 135 dollar, of 90 dollar als je niet het duurdere pledge level pakt een fantastische deal.Xildur schreef:Nu een uitbreiding a $55, het begint allemaal wel erg duur te worden als je alles wilt hebben.
De uitbreiding is niet exclusive en gaat gewoon de retail in. De backers krijgen een advanced copy. Zorgt ervoor dat ik deze ronde niet geinteresseerd ben. Eerst de basegame dan maar spelen.
De andere add-ons zijn net als de expansion niet verplicht, niet exclusive op een enkeling na (sommigen andere sculpt, sommigen echt niet te krijgen) straks retail te koop.
-
Ruud2009
- El Capitan
Descent uitbreidingen hebben een MSRP van 60 dollar.wennepen schreef:Precies ook mijn overweging om nu nog niet voor de expansion te gaan. Is straks te krijgen en eerst maar eens kijken hoe de basegame bevalt... Maar in algemene termen blijft 55 dollarballen voor een uitbreiding best veel geld. Dat flikken ze bij een Descent ook niet.Ruud2009 schreef:Ik vind 135 dollar, of 90 dollar als je niet het duurdere pledge level pakt een fantastische deal.Xildur schreef:Nu een uitbreiding a $55, het begint allemaal wel erg duur te worden als je alles wilt hebben.
Laatste 10 gespeeld:

-
elmaestro
- Party Animal
Met Star Wars Imperial Assault en uitbreidingen voor Shadows of Brimstone op komst, GING ik deze niet kopen...
Zeker nu dat er dit jaar nog een nieuwe uitbreiding voor D&D adventures uitkomt, GING ik deze niet kopen...
Ik GING (echt waar, hé) sterk zijn en deze niet kopen...
Maar met al die stretch goals die al gehaald werden en met nog bijna 2 weken te gaan, heb ik toch maar al op de remind me button geklikt...
Damn you kickstarter!!
Zeker nu dat er dit jaar nog een nieuwe uitbreiding voor D&D adventures uitkomt, GING ik deze niet kopen...
Ik GING (echt waar, hé) sterk zijn en deze niet kopen...
Maar met al die stretch goals die al gehaald werden en met nog bijna 2 weken te gaan, heb ik toch maar al op de remind me button geklikt...
Damn you kickstarter!!