Omdat ik het leuk vind.Tassie schreef:Ik snap het totaal niet...... Waarom zou je dit allemaal willen bijhouden?
[IOS/Android]Board Game Stats
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
rober
- Standaard moderator
Re: Board Game Stats is beschikbaar in de iPhone App Store
All is fair in love, war and Carcassonne

-
Xildur
- Munchkin
Dinsdag gedownload en geprobeerd: wat een fijne app! Ik mis ook de mogelijkheid tot uploaden van je play op BGG en de mogelijkheid om te kunnen synchen op meerdere devices.
Tevens zou ik het wel grappig vinden om per speler iets te kunnen toevoegen als een foto van de speler of een plaatje ofzo.
Tevens zou ik het wel grappig vinden om per speler iets te kunnen toevoegen als een foto van de speler of een plaatje ofzo.
Laatst gewijzigd door Xildur op di 15 jul 2014, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dierik
- Erelid
App gedownload, binnenkort laat ik weten hoe hij bevalt.
-
Satya
- Meeple
Vraagje over de export functie: kan je de grafieken ook exporteren of alleen de raw data ?
-
David
- Professor Pimpel
Ik snap ook niets van thermodynamica, is het daarom waardeloos ?Tassie schreef:Ik snap het totaal niet...... Waarom zou je dit allemaal willen bijhouden?
Een spel spelen, kan ook gezellig zijn

-
Caesar!
- Jakkiebak!
- Persoonlijke Ondertitel: Board Game Stats
Op dit moment alleen de 'raw data'. Wel een leuke functie om in de toekomst toe te voegen trouwens.Satya schreef:Vraagje over de export functie: kan je de grafieken ook exporteren of alleen de raw data ?
-
Caesar!
- Jakkiebak!
Versie 1.1 is ondertussen beschikbaar, waarmee je nu zonder problemen data kunt uitwisselen tussen verschillende apparaten met de export en import functie.
Start met één apparaat en exporteer vanuit daar (na updaten natuurlijk). Importeer op een ander apparaat in een vers geïnstalleerde app. Vanaf nu gaat uitwisselen zonder problemen en worden alleen wijzigingen geïmporteerd.
Start met één apparaat en exporteer vanuit daar (na updaten natuurlijk). Importeer op een ander apparaat in een vers geïnstalleerde app. Vanaf nu gaat uitwisselen zonder problemen en worden alleen wijzigingen geïmporteerd.
-
Caesar!
- Jakkiebak!
Versie 1.2 is nu beschikbaar! Nieuw:
- Adds Locations tab
- Adds sorting options for Players and Locations
- Adds comment field for a Play
- You can now browse through a list of plays with the arrows or by swiping left or right
- Lots of small improvements and bug fixes
-
missiloon
- Munchkin
Vraagje, ik ben erover aan het denken om de app aan te schaffen. Echter is mijn grote twijfel dat ik op bgg bij de comments zet wie er mee speelde omdat sommige vrienden dat later overnemen om zo weken later hun eigen bgg nog te kunnen updaten. Kun je via de apps comments schrijven die dan bij de plays op bgg er ook bij staan? Ik zie bij Rober zijn plays vooral de hashtag en begon het me daardoor af te vragen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Caesar!
- Jakkiebak!
Je kunt comments bij een play noteren die dan ook op BGG verschijnen. Op BGG komen ook de spelers te staan die je ingevoerd hebt met hun score, dus je vrienden kunnen zelfs hun eigen scores overnemen.missiloon schreef:Vraagje, ik ben erover aan het denken om de app aan te schaffen. Echter is mijn grote twijfel dat ik op bgg bij de comments zet wie er mee speelde omdat sommige vrienden dat later overnemen om zo weken later hun eigen bgg nog te kunnen updaten. Kun je via de apps comments schrijven die dan bij de plays op bgg er ook bij staan? Ik zie bij Rober zijn plays vooral de hashtag en begon het me daardoor af te vragen.
-
missiloon
- Munchkin
Ander vraagje, ik zou graag "Ra" bij spellen toevoegen en linken met BGG "Ra", maar er zijn te veel spellen met "Ra" in de naam dat de app al zo'n 15x vast is gelopen terwijl ik op zijn max pas bij de "K" was... Kan ik spellen op een andere manier gelinkt krijgen met bgg?
-
Caesar!
- Jakkiebak!
Het crashen van de app bij lange resultaatlijsten wordt gefixt in de volgende update. Gelukkig kun je ook zoeken op object-ID van BGG, dus als je in het geval van Ra op "12" zoekt, staat Ra bovenaan de resultaten.missiloon schreef:Ander vraagje, ik zou graag "Ra" bij spellen toevoegen en linken met BGG "Ra", maar er zijn te veel spellen met "Ra" in de naam dat de app al zo'n 15x vast is gelopen terwijl ik op zijn max pas bij de "K" was... Kan ik spellen op een andere manier gelinkt krijgen met bgg?
-
missiloon
- Munchkin
Dankjewel! is gelukt en veel makkelijker idd door dat bgg idCaesar! schreef:Het crashen van de app bij lange resultaatlijsten wordt gefixt in de volgende update. Gelukkig kun je ook zoeken op object-ID van BGG, dus als je in het geval van Ra op "12" zoekt, staat Ra bovenaan de resultaten.missiloon schreef:Ander vraagje, ik zou graag "Ra" bij spellen toevoegen en linken met BGG "Ra", maar er zijn te veel spellen met "Ra" in de naam dat de app al zo'n 15x vast is gelopen terwijl ik op zijn max pas bij de "K" was... Kan ik spellen op een andere manier gelinkt krijgen met bgg?
-
missiloon
- Munchkin
Heb je ooit gedacht aan een android versie ? Ik heb veel mensen om me heen met een android telefoon die eigenlijk de app ook wel graag zouden willen gebruiken.
-
Caesar!
- Jakkiebak!
Op dit moment heb ik daar simpelweg de tijd niet voor - ik heb alle beschikbare momenten wel nodig om de iOS app te ontwikkelen.missiloon schreef:Heb je ooit gedacht aan een android versie ? Ik heb veel mensen om me heen met een android telefoon die eigenlijk de app ook wel graag zouden willen gebruiken.