Gaming 4 Muco

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

warlockbylandt
Garnaal
Persoonlijke Ondertitel: Koldun Kommander
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Gaming 4 Muco

Bericht door warlockbylandt »

Voor het 3e jaar op rij organiseren we met de Thunderbolts Gent ons "Gaming 4 Muco" weekend in Outpost Gent, een weekend dat volledig in het teken staat om via het "gamen" wat geld te verzamelen voor de Belgische Mucoviscidose Vereniging. De voorbije jaren was dit best wel een succes en gezien ik een persoonlijke band heb met deze vreselijke ziekte (mijn zoon Vince is 2 jaar geleden overleden aan deze ziekte :( ) en me ook extra inzet om mensen bewust te maken van deze ziekte, leek het me wel een idee om het hier ook nog eens te posten. Het weekend gaat door op 13, 14 en 15 januari en tot nu toe zijn volgende zaken in de maak.

Vrijdag 13 februari vanaf 20u

Boardgamemania: we komen samen met leden, vrienden en kennissen en "kopen" ons in bij één van de boardgames die gespeeld worden die avond.

Zaterdag 14 februari van 12u tot 19u

Warmachine/Hordes tornooi waar "allerlei cheats" kunnen gekocht worden tijdens het tornooi

Zaterdag 14 februari van 20u tot ???

Dreadball Cup waar spelers van onze club en anderen van buiten de club spelen voor de "Duck of Doom" trofee en waar ook voor deze gelegenheid allerlei zaken kunnen "gekocht" worden tijdens de Cup.

Zondag 15 februari van 12u tot 19u

Family-day waarbij verschillende mensen spelletjes uitleggen en we allemaal samen nog een extra push doen om nog een extra duit in het zakje te doen.

Alle info kan je terugvinden via :

https://www.facebook.com/events/1749010 ... pe=regular

of via het Thunderbolts Forum zelf:

http://www.thunderbolts.be/modules/smf_ ... g83252#new
"Opinions are like assholes, everybody has one and everybody thinks theirs is better than that of everybody else!"

I support the gaming community by buying at my FLGS!
GlennFitz
Sojaboon

Re: Gaming 4 Muco

Bericht door GlennFitz »

Hey, tof initiatief. Ik krijg enkel het evenement op fb niet open :) ga wel proberen de 13e of 15e langs te komen
warlockbylandt
Garnaal

GlennFitz schreef:Hey, tof initiatief. Ik krijg enkel het evenement op fb niet open :) ga wel proberen de 13e of 15e langs te komen
Deze site heeft dringend een "like" button nodig! ;-)

Bedankt voor je reactie! Vrijdagavond worden normaal de iets zwaardere zaken bovengehaald, zelf breng ik bijvoorbeeld waarschijnlijk Russian Railroads, Archipelago & What's he building in there mee (1tje voor 4, 5 en 6 personen) terwijl ik zondag een demo zal verzorgen van iets wat toegankelijker is zoals Black Fleet, Night of the Grand Octopus, Wicked Witches Way of Tiki Mountain! Maar zeker welkom!

Probleem met de FB pagina is dat je tegenwoordig niet zomaar meer iedereen kan uitnodigen voor een evenement, het aantal mensen dat je kan uitnodigen is beperkt geworden! :(
"Opinions are like assholes, everybody has one and everybody thinks theirs is better than that of everybody else!"

Murm3l
Professor Pimpel
Persoonlijke Ondertitel: Level 37

Bericht door Murm3l »

Top initiatief! Ik ga mijn best doen om ook af te komen. Is de family-day kid-friendly? Ik bedoel is er een soort speelhoekje voor de allerkleinsten? Anders probeer ik op vrijdagavond/zaterdagmiddag langs te komen om mij in te kopen bij Russian Railroads, ik moet dat dringend eens gaan spelen.

Zou je misschien nog wat info kwestie parkeergelegenheid in de buurt willen toevoegen?
warlockbylandt
Garnaal

Murm3l schreef:Top initiatief! Ik ga mijn best doen om ook af te komen. Is de family-day kid-friendly? Ik bedoel is er een soort speelhoekje voor de allerkleinsten? Anders probeer ik op vrijdagavond/zaterdagmiddag langs te komen om mij in te kopen bij Russian Railroads, ik moet dat dringend eens gaan spelen.

Zou je misschien nog wat info kwestie parkeergelegenheid in de buurt willen toevoegen?
Normaal gezien worden er ook steeds spelletjes voor de kids gedemonstreerd maar alles hangt natuurlijk af van welke leeftijd want Oereka en andere zaken werden ook reeds tijdens vorige edities succesvol gedemonstreerd maar ik zal eens horen wat het dit jaar wordt!

Zaterdagmiddag (en avond trouwens) zijn het echt de pure miniature games (hoewel ik Dreadball eerder onder boardgames dan miniature games klasseer), boardgameavond zal enkel vrijdagavond zijn! :wink:

Normaal is er parkeergelegenheid in de straten (Ledeganckstraat, Ottergemsesteenweg, Stropstraat, Herfststraat, ...) rondom Outpost Gent of zelfs aan weerszijden van de Charles De Kerchovelaan of Hofbouwlaan(gratis na 17u en op zondag) en op zaterdag kan je langdurig parkeren voor dagtarief (denk dat dit 2.5 of 3 euro is) maar je hebt ook altijd nog de ondergrondse parking op St Pietersplein (die wel duurder uitvalt).