Hallo,
Ik speel nu al enige tijd DenD en Pathfinder en zoek een nieuwe party om mee te spelen. Dus woon je in de regio Utrecht en wil je ook een nieuwe party starten? Laat het even weten.
Groeten Marije
Speler zoekt party in Utrecht
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
jayne
- PIONier
-
Tjado
- Sojaboon
Re: Speler zoekt party in Utrecht
Bij Subcultures Game Night wordt er veel pathfinder gespeeld, elke woensdag vanaf 18:00 in Cafe Kopi Susu. Volgensmij heeft Pathfinder Society ook een aantal keer per maand op zaterdag speeldagen 
-
smeerkaas
- Sojaboon
Hallo,
Mocht je nog op zoek zijn, wij zijn op zoek naar een speler voor onze Rise of the Runelords campaign, we spelen 1 a 2 keer per maand in Utrecht.
Met vriendelijke groet
Mocht je nog op zoek zijn, wij zijn op zoek naar een speler voor onze Rise of the Runelords campaign, we spelen 1 a 2 keer per maand in Utrecht.
Met vriendelijke groet
-
bakkerpaul
- Uno
Hallo Marije!
Ik ben GM in een pathfinder campaign, we hebben nu 4 spelers (waarvan er 1 in antwerpen woont, waardoor hij er meestal via skype bij is). 1 meisje (Pien). 1 extra speler zoudenk ik optimaal zijn.
Als je wilt kun je ons wel joinen. Meestal spelen we bij mij thuis, vlakbij park Transwijk in Utrecht (precieze adres kan ik je wel in PM sturen als je geinteresseerd bent).
De characters zijn net level 5 geworden.
Groetjes,
Paul
Ik ben GM in een pathfinder campaign, we hebben nu 4 spelers (waarvan er 1 in antwerpen woont, waardoor hij er meestal via skype bij is). 1 meisje (Pien). 1 extra speler zoudenk ik optimaal zijn.
Als je wilt kun je ons wel joinen. Meestal spelen we bij mij thuis, vlakbij park Transwijk in Utrecht (precieze adres kan ik je wel in PM sturen als je geinteresseerd bent).
De characters zijn net level 5 geworden.
Groetjes,
Paul