Ik hoop dat ik alle stands goed volgens het plan heb ingedeeld
Ook op het terrein van het Koningshof hebben we wat opvallende borden gezet.
Hieronder is de entree van het terrein
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
Zo niet, krijg je vast alle lof voor de spontane puzzeltocht.syroit schreef:Ik hoop dat ik alle stands goed volgens het plan heb ingedeeld![]()
Goed suggestie om er meer ruimte erbij te nemen. Maar we willen wel even aangeven dat 999 games en Queen games er zelf voor kiezen om zo klein op onze beurs te staan. Dat ligt niet aan Zuiderspel zelf.aicirtap schreef: Ik zou zeggen doe een zaal/ruimte erbij, zodat de rode pion een grotere winkel kan hebben en 999 en queen games een grotere stand kunnen hebbenEn misschien ook niet die kindertoestanden midden in de zaal. Maar dat is mijn mening
![]()
Zeker en vast! Eerlijk gezegd sla ik je regelsamenvattingen meestal over, maar je reviews lees ik met plezier. Ik houd wel van bondige bullet-point-stijl.arne schreef:Ik heb vernomen dat veel mensen deze imprESSENs erg leuk vinden aangezien ze kort en krachtig zijn, dus ik hoop u allen vaak te mogen begroeten op de blog de komende dagen.
Ik reserveer al een plaatsje bij beide spellen! Vooral Mascarade ben ik benieuwd naar, altijd op zoek naar goede 'grote groepen'-spellen!Als laatste wou ik nog eens Mascarade uittesten en deze bleek inderdaad wat ik ervan verwacht had dus ook weer mee in de koffer. Tussendoor nog ergens Cacao opgepikt (pre-order
Die geluksfactor bij Star Realms is er zeker, maar is zeker niet hoog zoals ik vermoed dat jij denkt dat ie nu is. Tip: download de gratis app en speel eens vaker tegen de AI, en zeker in het begin zal je zelfs op de gemakkelijke modus niet meer dan 50% winnen.RoyalRumble69 schreef:
Vervolgens hebben we nog een paar potjes 1 nacht weerwolven en waaghalzen gedaan. Een deel van de groep ging vervolgens nog een potje Istanbul spelen en ik ben toen met mijn zoontje Star Realms gaan spelen. Leuk spel, maar zal niet in de collectie komen. Het is me net allemaal een beetje een te hoge geluksfactor.
Die heb ik inderdaad al gespeeld, maar ik heb gewoon niet echt het idee dat ik een spel aan het spelen ben. Ik heb de keus uit 5 kaarten waarvan ik er vaak maar 2 of 3 van kan betalen en als het dan net niet de kleuren zijn die ik wil hebben, dan heb ik gewoon pech. Vervolgens moeten de kaarten nog gelijktijdig in mijn deck komen om de combo's af te kunnen laten gaan.EEMBC/Bongo schreef:Die geluksfactor bij Star Realms is er zeker, maar is zeker niet hoog zoals ik vermoed dat jij denkt dat ie nu is. Tip: download de gratis app en speel eens vaker tegen de AI, en zeker in het begin zal je zelfs op de gemakkelijke modus niet meer dan 50% winnen.RoyalRumble69 schreef:
Vervolgens hebben we nog een paar potjes 1 nacht weerwolven en waaghalzen gedaan. Een deel van de groep ging vervolgens nog een potje Istanbul spelen en ik ben toen met mijn zoontje Star Realms gaan spelen. Leuk spel, maar zal niet in de collectie komen. Het is me net allemaal een beetje een te hoge geluksfactor.
Inmiddels heb ik de betaalde versie en kan ik ook de moeilijkste modus aan... en kan ik na 100+ potjes wel stellen dat ja... er zit geluksfactor in, maar je hebt echt wel zelf in de hand dat je een goed tot zeer goed deck in je bezit hebt na een ronde of 5 tot 7.