Ik ben Geert en heb de jonge leeftijd van 51 jaar. Toen ik ongeveer 20 was begon ik met het spelen van D&D 2nd edition. Na een vijftal jaar ongeveer sloot ik me aan bij een groepje studenten die eenmaal per maand samen kwamen om D&D te spelen dit te Ninove. Was een heel leuke tijd, ider brengt wat te teten en te drinken mee, een hele boel fantasie en spelen maar een hele middag lang. Door werkomstandigheden, veel in het buitenland, kwam er toen helaas een einde aan. Ondertussen wijzigde het spel steeds meer en meer en speelde ik wel hier en daar nog adventures. Zelfs bij de 4de editie nog maar die viel me wat tegen. Ondertussen aan de 5th edition en deze bevalt me wel weer heel wat beter moet ik zeggen. Ondertussen ook mijn partner aan het spelen gekregen.
Op facebook ook een groep aangemaakt om spelers de mogelijkheid te bieden contact te onderhouden en eventueel samen avonturen te ondernemen.
https://www.facebook.com/groups/387512548087729/
Ik heb deze groep opgestart om spelers uit Belgie de mogelijk te bieden om ervaringen uit te wisselen, Samen rond de tafel te zitten en een adventure te beginnen. Tips te geven over het aankopen en schilderen van figuurtjes. Delen van zelf gemaakte avonturen enz enz.