In de elfde aflevering van het derde seizoen van TableTop spelen Jenna Busch, Satine Phoenix, Richard Garriott en gastheer Wil Wheaton het bordspel Five Tribes van Bruno Cathala, uitgegeven door Days of Wonders.
[link]
Meer informatie:
Days of Wonder
Origineel bericht op: http://bordspeler.nl/2015/04/09/tableto ... ve-tribes/
TableTop 3.11 – Five Tribes
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Bordspeler.nl
- Nieuwsreporter
-
vrieskist
- Hazelnoot Ridder
-
kersje86
- Party Animal
Re: TableTop 3.11 – Five Tribes
De speluitleg eerder bekeken via watchitplayed and vond het mwah... Maar zo'n hele gamethrough ziet het spel er stuk interessanter uit! Beetje jammer dat het zo enorm prijzig is 
-
vrieskist
- Hazelnoot Ridder
Maar €45 is toch niet enorm prijzig? Het is misschien iets duurder dan de normale €35. Maar een Imperial Assault a €80 vind ik dan eerder enorm prijzigkersje86 schreef:De speluitleg eerder bekeken via watchitplayed and vond het mwah... Maar zo'n hele gamethrough ziet het spel er stuk interessanter uit! Beetje jammer dat het zo enorm prijzig is
Als ik daarnaast ook dat mensen makkelijk €45 tegen onbekende kickstarters aangooien, dan is Five Tribes het eerder waard
-
Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
kersje86
- Party Animal
Spellen boven de 40 euro kijk ik eigenlijk al helemaal niet meer naarvrieskist schreef:Maar €45 is toch niet enorm prijzig? Het is misschien iets duurder dan de normale €35. Maar een Imperial Assault a €80 vind ik dan eerder enorm prijzigkersje86 schreef:De speluitleg eerder bekeken via watchitplayed and vond het mwah... Maar zo'n hele gamethrough ziet het spel er stuk interessanter uit! Beetje jammer dat het zo enorm prijzig is
Als ik daarnaast ook dat mensen makkelijk €45 tegen onbekende kickstarters aangooien, dan is Five Tribes het eerder waard
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
En zeker niet meer dan drieRuud2009 schreef:Zorg wel dat je vlotte spelers hebt :p.
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
vrieskist
- Hazelnoot Ridder
Of neem gewoon de tijdRuud2009 schreef:Zorg wel dat je vlotte spelers hebt :p.
Of een zandloper erbij pakken
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Een zandloper om ze sneller over het zand te laten lopen?vrieskist schreef:Of een zandloper erbij pakken
Klinkt goed.