Hallo allemaal,
Twee jaar geleden zijn mijn vriendin en ik begonnen met DnD 4e met een groep vrienden. Helaas is het voor de groep niet meer mogelijk om op regelmatige basis samen te komen voor DnD door verhuizingen en andere levensgebeurtenissen.
Mijn vriendin en ik zoeken nu dus een nieuwe groep of zijn eventueel bereid een nieuwe groep te starten voor een (nieuwe) DnD 4e campaign. DMen kunnen/willen we beiden niet dus mocht er een nieuwe groep gestart worden dan zoeken we ook een DM.
Voorkeur gaat uit om 1x per 2 weken samen te komen.
Interesse? Stuur mij een email/PM of reageer, dan kunnen we e.e.a. bespreken.
Groep gezocht / nwe groep starten - DnD 4e regio Rdam
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Gromdar
- PIONier
-
pepijein
- Uno
Re: Groep gezocht / nwe groep starten - DnD 4e regio Rdam
hallo, ik wou weten als jullie nog steeds op zoek waren naar leden en wat de specificaties waren voor de leden, hoe oud moeten de leden ongeveer zijn?, op welke dagen waren jullie van plan de sessies te houden?, maakt ervaring uit? hoeveel nieuwe leden willen jullie erbij haler? enz.
-
Gromdar
- PIONier
Re: Groep gezocht / nwe groep starten - DnD 4e regio Rdam
Bedankt voor je reactie Pepijein.
Inmiddels heb ik via een facebook berichtje in een dnd groep een leuke groep gevonden waarmee we binnenkort starten. De groep zit nu wel vol dus kan je helaas niet erbij uitnodigen.
Inmiddels heb ik via een facebook berichtje in een dnd groep een leuke groep gevonden waarmee we binnenkort starten. De groep zit nu wel vol dus kan je helaas niet erbij uitnodigen.