mezzamorphis schreef:Is inderdaad La Granja. Adviesprijs is 39,95. Waarschijnlijk ook te koop bij de outletsale eind mei
Die outletsales ... daar geraken wij nooit ... woonachtig te België is het toch al een serieus tripje.
Moderators: Ereleden, Website beheerders
mezzamorphis schreef:Is inderdaad La Granja. Adviesprijs is 39,95. Waarschijnlijk ook te koop bij de outletsale eind mei
Dat kan ik me voorstellen. Mijn schoonpa gaat. Misschien ga ik mee en anders geef ik hem een opdracht mee als het nog in de auto pastozymandias schreef:
mezzamorphis schreef:Is inderdaad La Granja. Adviesprijs is 39,95. Waarschijnlijk ook te koop bij de outletsale eind mei![]()
Die outletsales ... daar geraken wij nooit ... woonachtig te België is het toch al een serieus tripje.
mezzamorphis schreef:Dat kan ik me voorstellen. Mijn schoonpa gaat. Misschien ga ik mee en anders geef ik hem een opdracht mee als het nog in de auto pastozymandias schreef:
mezzamorphis schreef:Is inderdaad La Granja. Adviesprijs is 39,95. Waarschijnlijk ook te koop bij de outletsale eind mei![]()
Die outletsales ... daar geraken wij nooit ... woonachtig te België is het toch al een serieus tripje.![]()
Ik ben die schoonpaozymandias schreef:mezzamorphis schreef:Dat kan ik me voorstellen. Mijn schoonpa gaat. Misschien ga ik mee en anders geef ik hem een opdracht mee als het nog in de auto pastozymandias schreef:
Die outletsales ... daar geraken wij nooit ... woonachtig te België is het toch al een serieus tripje.![]()
Oh dat is makkelijk ... hihihihihi weet niet of er iemand vanuit m'n regio naar ginds rijdt ... anders kan ik m'n opdracht ook meegeven of mee rijden hahahaha. Alhoewel meerijden is dan wel minder plaats in de auto natuurlijk
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vermoed dat het voor ons de beide even ver zijn. Naar Almere is het algauw 2hrs rijden.roubosga schreef:Ik ben die schoonpaozymandias schreef:mezzamorphis schreef:Dat kan ik me voorstellen. Mijn schoonpa gaat. Misschien ga ik mee en anders geef ik hem een opdracht mee als het nog in de auto pastozymandias schreef:
Oh dat is makkelijk ... hihihihihi weet niet of er iemand vanuit m'n regio naar ginds rijdt ... anders kan ik m'n opdracht ook meegeven of mee rijden hahahaha. Alhoewel meerijden is dan wel minder plaats in de auto natuurlijk
![]()
![]()
![]()
![]()
La Granja heb ik vorig al eens gespeeld en deze is geweldig
![]()
Wat is dichterbij voor jou? Doetinchem of Almere?
De gelimiteerde beschikbaarheid en absurd hoge prijs toen het uitkwam.Edwin84 schreef:Ik hoor veel enthousiaste reacties over dit spel op het forum. Wat maakt dit spel zo bijzonder?
Het zou gemaakt kunnen zijn door Uwe Rosenberg en Stefan FeldEdwin84 schreef:Ik hoor veel enthousiaste reacties over dit spel op het forum. Wat maakt dit spel zo bijzonder?
En Glory to Rome... Ben er ook wel benieuwd naarroubosga schreef:Het zou gemaakt kunnen zijn door Uwe Rosenberg en Stefan Feld![]()
Een soort kruising tussen Agricola en Brugge.