Foamboard inlay
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
missiloon
- Munchkin
Re: Foamboard inlay
@Ruud, het isnagemaakt van wat foto's op bgg in de foam inlay geeklist, ik keek daar naar alle voorbeelden van elder sign en heb degene gekozen die ik denk te kunnen maken en die ik mooi vond.
@Suzanne, ja nu staat het spel klaar binnen 1 minuut!
@Suzanne, ja nu staat het spel klaar binnen 1 minuut!
Labels:
-
PapaVelle
- Jakkiebak!
- Persoonlijke Ondertitel: Gaming Dad
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Kan er mij iemand helpen met goeie adressen in België of online om die foamcore te kopen? Ik ben van plan om me ook te verdiepen in custom inlays voor mijn spellen, maar ik heb moeite om die foamcore te vinden in mijn regio.
-
Eldrion
- Grote Dienaar
Zou je dat niet kunnen vinden in een AVA winkel?PapaVelle schreef:Kan er mij iemand helpen met goeie adressen in België of online om die foamcore te kopen? Ik ben van plan om me ook te verdiepen in custom inlays voor mijn spellen, maar ik heb moeite om die foamcore te vinden in mijn regio.
Ik ga zelf komend weekend eens gaan kijken bij één in de buurt, ik laat je nog iets weten
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Zowel Banier als Ava hebben foamcore.
Ook ideaal om print en play borden te maken: papieren spelbord printen en lamineren, foamcore op maat uitsnijden en kleven maar.
Ook ideaal om print en play borden te maken: papieren spelbord printen en lamineren, foamcore op maat uitsnijden en kleven maar.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
-
PapaVelle
- Jakkiebak!
Bedankt voor de info!!!
-
MattiasD
- Grote Dienaar
lucas creativ heeft ook een goed aanbod. Daar kan je ineens ook alles andere benodigdheden vinden zoals goed mes, lijm, snijmat, metalen lat en eventueel speciale foamcore cutter voor cirkels of schuine zijdesPapaVelle schreef:Kan er mij iemand helpen met goeie adressen in België of online om die foamcore te kopen? Ik ben van plan om me ook te verdiepen in custom inlays voor mijn spellen, maar ik heb moeite om die foamcore te vinden in mijn regio.
-
missiloon
- Munchkin
Ik heb vanavond een nieuwe foam inlay gemaakt, dit keer voor het spel "La Isla" van Stefan Feld.

-
terjul
- Burgemeester
-
PapaVelle
- Jakkiebak!
Ter info, ik heb zopas foamboard gekocht op foamboarden.be. Totaalprijs voor 10 A3 platen kwam op €28,- incl verzending, dus relatief goedkoop per plaat. Ik doe komend weekend een eerste poging voor het maken van een custom inlay.
-
SkippyNL
- Garnaal
Ga in de toekomst ook eens kijken of ik een inlay/insert kan maken. Kan altijd alles netjes opgeruimd de doos in 
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Wat is ook alweer de beste plek om te bestellen in NL?
Welk type foamboard en welke dikte werkt het best?
Het Bord Plakt | Den Haag e.o.
-
Petfles
- Rooster Booster
Ik heb zelf mijn foamboard gekocht bij http://www.petervanginkel.nl/ in Arnhem. Een foamboard plaat van 50 bij 70 cm kost daar € 4.55. (Zwart, 5 mm dik)mazinho schreef:Wat is ook alweer de beste plek om te bestellen in NL?
-
Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
Koop een goed mesje.. en een goede ondergrond (snijmat) uiteraard.. en een goede liniaalPapaVelle schreef:Ter info, ik heb zopas foamboard gekocht op foamboarden.be. Totaalprijs voor 10 A3 platen kwam op €28,- incl verzending, dus relatief goedkoop per plaat. Ik doe komend weekend een eerste poging voor het maken van een custom inlay.
Laatste 10 gespeeld:

-
PapaVelle
- Jakkiebak!
Bedankt voor de tips Ruud2009. Ik ga deze avond nog naar een doe-het-zelf-zaak om wat extra materiaal aan te schaffen. Foto's eerste poging zullen dan snel volgen ...
De site die ik vermeld heb voor foamboard is trouwens een Nederlandse site, dus mensen uit Nederland kunnen daar ook uiteraard ook terecht.
De site die ik vermeld heb voor foamboard is trouwens een Nederlandse site, dus mensen uit Nederland kunnen daar ook uiteraard ook terecht.
-
Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
Met een slecht mes gaat het foamboard wat rafelen.
Wat ook handig is, is om spelden te hebben om het foamboard en lijm wat te verstevigen terwijl het opdroogt. Je kan de spelden daarna natuurlijk ook gewoon laten zitten.
Nogmaals succes
. Komt goed, het is niet bepaald moeilijk
. Ga je er zelf een ontwerpen of maak je een voorbeeld (bijv. van Rob Searing) na?
Wat ook handig is, is om spelden te hebben om het foamboard en lijm wat te verstevigen terwijl het opdroogt. Je kan de spelden daarna natuurlijk ook gewoon laten zitten.
Nogmaals succes
Laatste 10 gespeeld: