Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Plaid Hat Games komt binnenkort met hun nieuwe kaartspel Ashes: Rise of the Phoenixborn http://www.plaidhatgames.com/games/ashes
Dit spel doet zeer denken aan een hybride van Magic en Hearthstone.
Een paar nieuwe mechanics zijn:
- Je mag zelf je start hand bepalen.
- Je gebruikt dobbelstenen voor het activeren van bepaalde abilities.
Ik ben sterk aan het twijfelen om hem aan te schaffen ook nu hij in de pre-order slechts $35,- is. (komen natuurlijk wel weer $20,- verzendkosten bij )
Petfles schreef:Toch maar een pre-order gezet vandaag, las op BGG dat ze morgen en maandag verstuurd worden. Kon niet langer wachten.
Heb hem ook al een paar weken op preorder staan. Ben benieuwd. Heb laatst "Heroes"gespeeld van Rebel. Die doet het ook en ik vond dat wel een gaaf mechanisme.
Dju, ff getwijfeld maar had beter toch toegehapt.
Nu wss nog tijdje wachten tot hij hier uitkomt...
Precies nog geen (web)winkels hier gezien die pre-orders aanbieden.
SkippyNL schreef:De eerste Europese preorders zijn al verzonden. Die van mij helaas nog niet, maar ik heb wel tweets gehad dat het zsm mijn kant op komt
Laten we hopen deze week
Ik kreeg dinsdag een vooraankondiging van de verzending. Gezien de stilte sindsdien lijkt er verder nog niets te zijn gebeurd.
SkippyNL schreef:De eerste Europese preorders zijn al verzonden. Die van mij helaas nog niet, maar ik heb wel tweets gehad dat het zsm mijn kant op komt
Laten we hopen deze week
Ik kreeg dinsdag een vooraankondiging van de verzending. Gezien de stilte sindsdien lijkt er verder nog niets te zijn gebeurd.
Die kreeg ik ook, zal de komende dagen wel verzonden hoop ik.