Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De populaire review site Nox’ Spellenzolder heeft voor de Nederlandse Spellenprijs zes video’s geproduceerd, waarin de genomineerden van de verkiezing van 2015 worden gepresenteerd. Uit deze genomineerden kiest de jury komend weekend twee winnaars: van de Nederlandse Spellenprijs en van de Nederlandse Spellenprijs – experts. De winnaars worden op donderdag 11 juni bekendgemaakt.
De titel van dit bericht en de weergave van de inhoud lopen niet in de pas. Hier is helemaal niets in beeld. Jullie script kan niets met YouTube "includes"?
Erwin schreef:De titel van dit bericht en de weergave van de inhoud lopen niet in de pas. Hier is helemaal niets in beeld. Jullie script kan niets met YouTube "includes"?
Dit heeft zo geen zin. Ik zou het verwijderen.
Blijkbaar lukte de transformatie hier niet automatisch. Af en toe is het dan toch nog nuttig om een moderator in te schakelen. Ik zou het laten staan.
Deze berichten komen weliswaar via een feed binnen (waarin de "includes" al zijn gesneuveld), maar ze worden toch pas geplaatst na een bewuste handeling van een moderator?
Erwin schreef:Deze berichten komen weliswaar via een feed binnen (waarin de "includes" al zijn gesneuveld), maar ze worden toch pas geplaatst na een bewuste handeling van een moderator?
Ik had hem over het hoofd gezien Erwin, maar het is gecorrigeerd.
Camel cup wint het bij mij thuis bij de kids van Splendor, en Istanbul vindt ik zelf veel leuker dan Concordia (beiden slechts twee a drie maal gespeeld).
Ik heb alle genomineerden uitgebreid gespeeld en vind Istanbul en Splendor er met kop en schouders bovenuit steken.
Beide spellen hebben aan de diverse speltafels het meeste enthousiasme losgemaakt bij mijn medespelers en er was niemand die ze niet leuk vond.
Laat de uitslag maar komen.