Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
vrieskist schreef:Jammer dat de BGG geeklist met spellen die gereleased worden op Spiel 2015 nog niet bestaat. Volgens mij waren ze daar vorig jaar eerder mee?
Als je fan bent van Rahdo kan je natuurlijk altijd deze volgen :
vrieskist schreef:Jammer dat de BGG geeklist met spellen die gereleased worden op Spiel 2015 nog niet bestaat. Volgens mij waren ze daar vorig jaar eerder mee?
Net even gecheckt en idd: 4 maart! Ik had geen idee dat die al zo vroeg begon.
Ik gok eigenlijk dat hij ten vroegste pas na de Origins preview zal verschijnen, 2 previews tegelijkertijd lijkt me wel straf.
Doet me er aan denken dat ik nog steeds enkele Essen-2014-releases uit mijn kast voor een 2de keer moet spelen.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
De Rahdo lijst is natuurlijk niet specifiek gericht op Spiel. Maar het is ook nog wel een paar maanden weg natuurlijk. Toch is het hele uitpluizen en lijstjes maken wel een groot deel van de voorpret van Spiel Vorig jaar helemaal all-out gegaan met ingevulde gegenereerde plattegronden e.d.
vrieskist schreef: Toch is het hele uitpluizen en lijstjes maken wel een groot deel van de voorpret van Spiel Vorig jaar helemaal all-out gegaan met ingevulde gegenereerde plattegronden e.d.
Dat vind ik dus ook, ik vind het zelfs altijd een beetje spijtig dat Essen voorbij is.
Je valt dan in zo'n zwart gat eh
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
vrieskist schreef: Toch is het hele uitpluizen en lijstjes maken wel een groot deel van de voorpret van Spiel Vorig jaar helemaal all-out gegaan met ingevulde gegenereerde plattegronden e.d.
Dat vind ik dus ook, ik vind het zelfs altijd een beetje spijtig dat Essen voorbij is.
Welk 'zwart gat'? Jij bent al sinds februari aan je nieuwe Essenlijst bezig
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Welk 'zwart gat'? Jij bent al sinds februari aan je nieuwe Essenlijst bezig
En van oktober tot februari kan je mooi je nieuwe spellen spelen