>>> Designer diary schrijven
Of die in 2015 nog echt gelezen worden?
>>> Rahdo een runthrough laten doen
Ik zie bij andere projecten 3 Rahdo-filmjes van elk een half uur. Om daarmee duidelijk te maken hoe snel en diep maar toch luchtig dit spel is ... dat lijkt me fout te gaan. Bij dit spel geen goed idee en op andere KS-pages vaak ook niet geslaagd volgens mij. Maar ik krijg nu al hatemails van de Rahdo-groupies, dus laat ik daar over ophouden.
>>> een BGG contest organiseren (maar dat kost wel wat neem ik aan en daar is het te laat voor...)
Is USD1200,-. En ik houd niet van kwissen.
>>> de kickstarter video op de game page op BGG plaatsen
Dat zie ik heel soms, lijkt me een foutje.
>>> iemand een review laten schrijven en de link posten op de kickstarter en BGG-page.
Reviews zijn nu inderdaad karig, kon dat niet verder voorbereiden voor 11 Mei. (Voor wie nu de "later launchen" tip wil geven: Het moet geen 5-jaren-plan worden.
>>> waarom kunnen de Duitsers op Spieleschmiede niet ook kiezen voor Essen pickup?
Alles is bij Spiele-Offensive ingesteld op automatisering en verzending.
>>> En een teller op KS om het totale bedrag van beide crowdfund platforms op te tellen
Dat komt bij Spieleschmiede niet deze maand, op de KS-pagina ook niet. Zou wel leuk zijn.
Daarmee bedoelde ik natuurlijk eigenlijk: "Hoe voeren jullie nog even een week goed campagne???"Cwali schreef:Hoe voeren we nog even een week goed campagne???
Dus het ging me niet over de KS-site, die keuzes zijn passé. Natuurlijk had iedereen het op z'n eigen manier anders gewild, maar er is over elke letter/pixel nagedacht in de voorbereiding. (Dat wil niet zeggen dat elke letter/pixel vervolgens ook perfect is.)
Waar zijn meer mensen opmerkzaam te maken? Waar kan het project meer geadverteerd worden?
Denk out-of-the-box. Ik heb gisteravond voor de patatbakster in de SnackPoint in mijn straat op een briefje de site en spelnaam geschreven. Ze vroeg "Moet ik dat dan Liken?".