Hallo iedereen, ik ben op zoek naar 1 (in principe al genoeg voor memoir 44) maar meerdere spelers altijd beter om eens wat regelmatiger memoir 44 op tafel te krijgen.
Zelf woon ik in melick (midden limburg). Ik vind het niet erg om een half uurtje te
moeten rijden en kan natuurlijk ook bij mij thuis. Zelf heb ik zo`n beetje alles van memoir 44. Laat maar ff wat weten hier of stuur een pb!!
Memoir 44 spelers gezocht limburg (NL)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
erwinvreuls
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: War/Eurogamer
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
DDB73
- Meeple
Re: Memoir 44 spelers gezocht limburg (NL)
Dag Erwin,
Misschien even contact nemen met de Nederlandse Vereniging van Memoir 44 spelers :
http://m44brigade.nl/
Wellicht kunnen zij je wel verder helpen.
Mvg,
Diederik
Misschien even contact nemen met de Nederlandse Vereniging van Memoir 44 spelers :
http://m44brigade.nl/
Wellicht kunnen zij je wel verder helpen.
Mvg,
Diederik
-
Antoi
- Hazelnoot Ridder
Veel spelers uit Limburg hebben we nog niet, maar Wijchen (nijmegen) is redelijk dichtbij?
Uiteraard kan je je ook zelf op de kaart laten zetten om meer spelers aan te trekken.
Vergeet ook niet om de site in de gaten te houden voor onze speeldagen. dan ben je een hele dag onder de pannen (je kan ook je email adres doorgeven, dan houden we je automatisch op de hoogte)
Hopelijk tot snel
Uiteraard kan je je ook zelf op de kaart laten zetten om meer spelers aan te trekken.
Vergeet ook niet om de site in de gaten te houden voor onze speeldagen. dan ben je een hele dag onder de pannen (je kan ook je email adres doorgeven, dan houden we je automatisch op de hoogte)
Hopelijk tot snel
organisator van Memoir'44 speldagen bij M44Brigade
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Ik heb Memoir zondag op Zomerspel voor de eerste keer gespeeld en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Ik ben helemaal niet voor wargames maar deze kon ik absoluut wel smaken. Ik vrees ook enkel voor speelgelegenheid want ik heb zo'n vermoeden dat mijn vrouw het niet zo geweldig gaat vinden. En ik speel ook maar zelden met twee spelers (tenzij met mijn vrouw) dus dat kan problemen geven qua speelbaarheid.
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
Antoi
- Hazelnoot Ridder
Memoir is ook stiekum een wargame zonder dat het er zo uitziet
29 augustus hebben we een speeldag in het timberwolve museum in achtmaal dat is redelijk in de buurt van turnhout geloof ik. je kan aanschuiven voor een gezellig potje memoir en meteen wat andere spelers leren kennen die ook redelijk in de buurt wonen.
Houdt de site in de gaten voor meer info
29 augustus hebben we een speeldag in het timberwolve museum in achtmaal dat is redelijk in de buurt van turnhout geloof ik. je kan aanschuiven voor een gezellig potje memoir en meteen wat andere spelers leren kennen die ook redelijk in de buurt wonen.
organisator van Memoir'44 speldagen bij M44Brigade
-
dirk
- Elfenkoning
Heb het net even bekeken en Achtmaal is inderdaad niet zo ver van hier. Ik probeer die datum vrij te houden en kom dan zeker eens af. Ook het overlord principe staat me wel aanAntoi schreef:Memoir is ook stiekum een wargame zonder dat het er zo uitziet![]()
![]()
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
DDB73
- Meeple
Dag Dirk,
Ik was een van de mensen die Memoir 44 uitlegden op Zomerspel. We hebben meerdere mensen uit Turnhout en omgeving over de vloer gekregen. Misschien even informeren bij de lokale spellenclubs ? Ik geloof dat er 2 zijn in Turnhout ?
Mvg,
Diederik
Ik was een van de mensen die Memoir 44 uitlegden op Zomerspel. We hebben meerdere mensen uit Turnhout en omgeving over de vloer gekregen. Misschien even informeren bij de lokale spellenclubs ? Ik geloof dat er 2 zijn in Turnhout ?
Mvg,
Diederik
-
dirk
- Elfenkoning
Bij mijn weten slechts één, maar er zijn er natuurlijk nog wel in de onmiddellijke omgeving.DDB73 schreef:Dag Dirk,
Mvg,
Diederik
Ik was inderdaad één van de, ik dacht drie mensen uit Turnhout, die M44 gespeeld hadden op zaterdag. Waren er op zondag nog van Turnhout ?
-
DDB73
- Meeple
Ja, ik heb op zondag zelf ook nog 2 mensen van Turnhout op gang gezet. Misschien hebben onze andere demo leden nog andere geholpen.