nieuwe uitgaves 999 Games
Moderators: Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
Bartjes!
- Uitgever
Over uitbreidingen van 999 Games gesproken:
Ik zie net dat er voor Dominion in het buitenland naast Intrigue (officieel aangekondigd als uitbreiding, maar ook zelfstandig speelbaar) nóg een uitbreiding aan zit te komen: Seaside. Dat gaat rap!
Nu maar hopen dat Dominion in Nederland een succes wordt, zodat 999 serieus overweegt de uitbreidingen van Dominion hier óók uit te brengen, want in dit tempo wordt onze achterstand op de rest van de wereld wel érg groot
Ik zie net dat er voor Dominion in het buitenland naast Intrigue (officieel aangekondigd als uitbreiding, maar ook zelfstandig speelbaar) nóg een uitbreiding aan zit te komen: Seaside. Dat gaat rap!
Nu maar hopen dat Dominion in Nederland een succes wordt, zodat 999 serieus overweegt de uitbreidingen van Dominion hier óók uit te brengen, want in dit tempo wordt onze achterstand op de rest van de wereld wel érg groot
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
De Kolonisten van de Lage Landen
Binnenkort zou 'De kolonisten van de Lage Landen' in de winkelrekken liggen.
999 Games brengt een Catan-variant uit met een vaste kaart van Nederland en Vlaanderen (cfr Die Siedler von Catan - Deutschland).

bron:
999 Games
Bordspel
999 Games brengt een Catan-variant uit met een vaste kaart van Nederland en Vlaanderen (cfr Die Siedler von Catan - Deutschland).

bron:
999 Games
Bordspel
Laatst gewijzigd door Bart op wo 25 nov 2009, 00:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bartjes!
- Uitgever
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
Ik verwacht dat het min of meer hetzelfde gaat zijn als de Deutschland edition van de Siedler. Daarvan staat een recensie op spellengek (http://www.spellengek.nl/recensies/K/kv ... hland.html).Bartjes! schreef:Ik ben benieuwd wat deze Kolonisten-variant precies toe gaat voegen, dus mocht iemand straks ervaringen hebben; post ze gerust hier óf in de database natuurlijk!
Samengevat: spel lijkt sterk op het basisspel van de kolonisten, de belangrijkste wijziging is de uitvoering. Ik hoop dat de LL versie net zo mooi wordt als de Duitse!
(rechtstreekse link toegevoegd door moderator)
-
henk.rolleman
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
-
Bartjes!
- Uitgever
Thanks! Ik ga gelijk effe op jullie site kijken.Dagmar schreef: Ik verwacht dat het min of meer hetzelfde gaat zijn als de Deutschland edition van de Siedler. Daarvan staat een recensie op spellengek (http://www.spellengek.nl/recensies/K/kv ... hland.html).
Samengevat: spel lijkt sterk op het basisspel van de kolonisten, de belangrijkste wijziging is de uitvoering. Ik hoop dat de LL versie net zo mooi wordt als de Duitse!
-
Cottonball
- Jakkiebak!
Weet iemand of "De Veenboeren" aanstaand weekend op het spellenspektakel verkrijgbaar is ?Erwin schreef:Mijn nieuwsbericht is gebaseerd op een persbericht van 999 Games.Ugur schreef:Is dit nu bevestigd Henk? Zat al een tijdje te wachten op nieuws hierover, wou naar 999 desnoods dreigen met het kopen van de Duitse uitgavehenk.rolleman schreef:Agricola - Uitbreiding "De Veenboeren" wordt in het najaar verwacht.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
-
Bartjes!
- Uitgever
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Ik hoorde in Essen van een 999-bron dat de eerste oplage bij 999 Games zelf volledig is uitverkocht. De winkeliers hebben er blijkbaar vertrouwen in. Ik zou er dus maar snel bij zijn.Bartjes! schreef:En Wim, zeg dan maar gelijk of de oplage van deze uitbreiding al dan niet beperkt is. Ik dacht namelijk ergens zoiets gelezen te hebben (weet niet meer waar), wat me bevreemdt gezien het (toch?) commerciële succes van het spel. Dan weet ik direct of ik er snel bij moet zijn
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
-
Wim 999
- Uitgever
Nou vooruit, ik zal wat informatie verstrekken hier
.
Agricola Veenboeren is een co-productie en alle partijen moeten klaar zijn met hun voorbereidingen voordat er gedrukt wordt. Tot onze spijt gaan we hierdoor niet het Spellenspektakel halen, het is inderdaad een december release. Een leuk cadeautje voor onder de kerstboom.
Wat de oplage betreft, die is voorlopig gepland als eenmalig. Maar alle speciaalzaken zullen voorlopig ruim voldoende voorraad hebben. Toch zou ik de uitbreiding zo snel mogelijk kopen, dan heb je er langer plezier van en was de aanschaf dus iets goedkoper per speelsessie
.
Getallen ga ik hier niet noemen, in verband met gevoelige informatie en meelezende concullega's.
Agricola Veenboeren is een co-productie en alle partijen moeten klaar zijn met hun voorbereidingen voordat er gedrukt wordt. Tot onze spijt gaan we hierdoor niet het Spellenspektakel halen, het is inderdaad een december release. Een leuk cadeautje voor onder de kerstboom.
Wat de oplage betreft, die is voorlopig gepland als eenmalig. Maar alle speciaalzaken zullen voorlopig ruim voldoende voorraad hebben. Toch zou ik de uitbreiding zo snel mogelijk kopen, dan heb je er langer plezier van en was de aanschaf dus iets goedkoper per speelsessie
Getallen ga ik hier niet noemen, in verband met gevoelige informatie en meelezende concullega's.
-
Cottonball
- Jakkiebak!
Net komt via de RSS-feed van 999 Games het volgende binnen:Wim 999 schreef:Tot onze spijt gaan we hierdoor niet het Spellenspektakel halen, het is inderdaad een december release.
http://www.999games.nl/nieuws/agricola- ... de-winkels
De Veenboeren ligt volgende week in de winkels. Nu alleen even tijd zien te vinden om het te kopen...
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!