D&D / Pathfinder groep gezocht, nieuwe speler twente

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Sandraak
PIONier

D&D / Pathfinder groep gezocht, nieuwe speler twente

Bericht door Sandraak »

Hey hey,

Ik ben Sandra, ik ben 18 jaar oud en het lijkt me heel erg leuk om een keer Dungeons and Dragons of Pathfinder te spelen. Ik heb met beide spellen geen ervaring maar heb al wel wat op het internet rondgekeken.

Het lijkt me super om een keer met een groep mee te spelen of mee te kijken. In de buurt van Twente zou ideaal zijn, maar ik vind een stukje treinen ook geen probleem

Ik hoor graag wat van jullie!

Groetjes,
Sandra
usurper
Geheim Genootschap

Re: D&D / Pathfinder groep gezocht, nieuwe speler twente

Bericht door usurper »

Ik dacht fc twente een nieuwe speler had aangetrokken. Lekker slim van mij.
Succes met je zoektocht.
We live to survive our paradoxes
MrDDrama
Uno

Bericht door MrDDrama »

Hey Sandra,

Ik wil met een vriend een nieuwe groep beginnen.
We zijn allebei nieuw in het spel.
Alleen ik woon in Zandvoort en een andere vriend in Rijswijk.
Als je nog steeds belangstelling hebt hoor ik het graag.

Mvg,

Djim
Shak
Sojaboon

Bericht door Shak »

Heya

Ik ben all een lange tijd geïnteresseerd in tabletop rpgs en wou altijd all een groep maken om dan ook lekker mee d&d te doen of elke andere Rpgs die je maar kan vinden.

Laat me maar eens voorstellen ik ben Antar 23 jaar oud kom uit oss kan een beetje tekenen dus portretten maken voor eventuele karakters die we verzinnen is mogelijk ^^.
Ik heb geen ervaring met het spelen van d&d of pathfinder maar heb wel all een tijdje door de regels gekeken dus kan ook een gamemaster zijn wat me ook leuk lijkt.

Apart van dat ik zie dat er all 3 mensen in deze topic zijn exclusief mij ik kan voor een extra persoon zorgen wat 5 maakt precies het goede aantal om d&d te doen.

Hopelijk lijkt dit jullie ook leuk je kan gerust mij mailen of pm'n of simpel weg hier een bericht achter laten.

Groeten aan iedereen
Sandraak
PIONier

Bericht door Sandraak »

Hey allemaal,

Leuk dat ik nog reacties heb gekregen haha. Het lijkt me nog steeds erg leuk om een groep op te starten, maar aangezien we allemaal redelijk ver uit elkaar wonen lijkt via internet ( roll20.net of dergelijk ) mij praktischer. Ik ben best bereid te treinen maar dan zou ik i.v.m. school maar eens per maand kunnen denk ik.

Laat maar weten wat jullie handiger lijkt :-)

Groetjes,

Sandra
Shak
Sojaboon

Bericht door Shak »

Hm het is me gelukt om een goede plek te regelen in nijmegen duckenburg en 3 andere mensen waar 1 keer in de week gespeeld kan worden.
Is in een huis met een grote kelder waar makkelijk comfortabel in gespeeld kan worden.
(is basicly een extra huiskamer in de kelder ziet het verschil niet) en hoeft niet precee in de kelder gespeeld te worden kan ook gewoon boven maar de kelder is veel fijner.

In een sessie/campaing kan max 5 mensen maar 4 man is handiger ook fijner.
Ik ben van plan om dungeon master te spelen ik heb ook even voor sandra gekeken hoe lang je onderweg zou moeten zijn naar Nijmegen en dat is ongeveer 2 uur te minste Fc Twente via google maps geeft die reis tijd met de trein.
Ik weet niet of je het er voor over hebt en voor Djim heb ik ook even gekeken en de reis tijd is ongeveer anderhalf uur.

Dat is zon beetje alles als jullie dit lezen en binnen 2-3 dagen bedenken of jullie toch willen mee doen een keer per weer met de lange reis tijd zou fijn zijn.
killerson77
PIONier

Bericht door killerson77 »

Opzich is het wel mogelijk om met degene van deze post een keertje een online sessie te houden.

Ikzelf woon in Boxmeer, dus is het voor mij goed te doen om naar nijmegen te reizen.
Ik PM je wel.